Fred

Fijn hotel

Beoordeling van Hotel de Borgh
5,0 van 5 bollen10 mrt 2024 beoordeeld
We kregen een gratis upgrade omdat er een grotere kamer beschikbaar was. Schone kamer en goed bed. Fijne douche. Omdat het hotel buiten het centrum ligt, is het 's nachts aangenaam rustig. Goed geslapen. Ontbijt niet super uitgebreid maar de essentiële zaken zijn aanwezig.
Datum van verblijf: maart 2024
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Zevenbergen Interieur Kamers Superior Badkamer
10.9 km van Hotel de Borgh
18.8 km van Hotel de Borgh
Meer hotels in Zevenbergen bekijken
Beoordeeld op 12 februari 2024

Gezellig hotel. Vroeg inchecken en laat uitchecken. Vriendelijk personeel, prima kamers, fijne prijs. Centraal gelegen. Ruime partkeergelegenheid, alles op loopafstand. Als altijd helemaal top! Als altijd met veel plezier verbleven.

Datum van verblijf: februari 2024
Beoordeeld op 11 december 2023

Zeer degelijk net hotel aan een goede prijs-kwaliteitverhouding. Zeer vriendelijk personeel. Super ontbijt!
Stil, net, met gemakkelijke check-in en out. Was voor de check-in ook zeer flexibel en duidelijk.

Datum van verblijf: december 2023
Beoordeeld op 29 oktober 2023

Fantastische ervaring! Wij hebben met vrienden een weekendarrangement gehad, prima kamers en heel vriendelijk, deskundig en behulpzaam personeel. Wij voelden ons echt GAST. Het ontbijt was uitgebreid, vers en lekker. Het diner hebben 2 x in het restaurant gehad en dat was zeer goed! Onze planning was om dat een avond te doen maar op de 2e dag besloten om weer naar het restaurant te gaan. Heerlijk gedineerd, uitstekend wijntje en verrassende kaart. Wij hebben genoten van het Borgh-hotel. De prijs/kwaliteit verhouding is mooi! Als we ooit in die buurt komen zoeken wij dit hotel weer op.....

Datum van verblijf: oktober 2023
Beoordeeld op 17 september 2023 via mobiele applicatie

Fijn hotel , goede locatie , dicht bij station en centrum. Personeel is professioneel, vriendelijk, behulpvaardig - echt bijzonder zowel in hotel als het restaurant. Parkeren is vrij en handig dichtbij, kamers netjes, basic en schoon. Hier gegeten , was goed, interessant vegetarisch gerecht maar ook lekker voor vlees eters

Datum van verblijf: september 2023
Beoordeeld op 28 augustus 2023

We werden zeer vriendelijk onthaald bij aankomst. zeer vriendelijk personeel ! Geen enkele moeite was te veel !
Heeeeeel lekker buffet op vrijdagavond. Ook de keuzemenu op zaterdagavond was overheerlijk !!!!!!!!
Kamers ruim en proper ! Goede bedden
Ruime en afgesloten fietsparking
Een aanrader voor iedereen !!

Datum van verblijf: augustus 2023