Gratis annuleren tot 21-10-21
Expedia.comUS$ 104
PricelineUS$ 98
eDreamsUS$ 98
Beoordeeld op 8 augustus 2021

Prima hotel. Nette kamer en badkamer. Ontbijt is goed, gezellige ontbijtruimte. Bij mooi weer buiten op terras. Voldoende gratis parkeerruimte. Ligging vlak bij Breda waar wij heen gingen om te shoppen. Zou hotel zeker aanraden bij anderen.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 6 augustus 2021

De kamers zijn smetteloos schoon en van alle gebruikelijke comfort voorzien. Het personeel is bijzonder behulpzaam en tracht alle wensen van de gasten te vervullen. Klein minpuntje is de bediening van de TV.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 19 juli 2021

Wat een geweldig hotel!!!!! leuke mooie centrale ligging. Makkelijk parkeren en op loopafstand van het Centrum waar leuke winkels en terrassen zijn.

Ruime comfortabele kamers, goede bedden en kussens.

Het personeel van het hotel, werkelijk geweldig. Zo hoort het te zijn, het gevoel van welkom zijn. Het eigenaren stel straalt zoveel liefde uit voor het vak.

Restaurant 4 gangen diner genomen, echt ontzetten goed!!!! ontbijt , royale keuze, heerlijk buiten op het terras gegeten.

Wij gaan hier zeker terugkomen.

Beoordeeld op 11 juli 2021

Erg vriendelijk personeel. Het restaurant serveert erg lekker eten. Ook genoeg keus op de kaart. Ook de hotelkamer was netjes en schoon. Het ontbijt was ook prima en genoeg keus. Ook op loopafstand van het centrum van Zevenbergen waar wat leuke terrasjes zijn.

Datum van verblijf: juli 2021
Susanne van de Griend, General Manager van De Borgh, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juli 2021

Fijn om te horen dat uw verblijf goed bevallen is! Bedankt voor de mooie beoordeling, en graag tot ziens!

Beoordeeld op 4 juli 2021

Mooie ruime kamer op begane grond met goed en schoon sanitair.
Gastvrij en service gericht personeel, gezellig restaurant en ruim voorzien ontbijtbuffet.
Hotel leent zicht goed als uitvalsbasis voor fietstochten in de omgeving.

Datum van verblijf: juli 2021

Bedankt voor de mooie woorden en goede beoordeling!