Companion32732232458

Fijn als uitvalbasis

4,0 van 5 bollen14 mrt 2023 beoordeeld
Schone kamer ,goed ontbijtbuffet.
Dicht bij Dordrecht, waar je voordelig kan parkeren.
Dordrechts-musem bezocht , de moeite waard.
Dordrecht is een fijne stad om in rond te lopen.
De dames van de vvv waren heel vriendelijk en behulpzaam
Datum van verblijf: februari 2023
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
1.0 km van Fletcher Hotel-Restaurant Zevenbergen-Moerdijk
    • Priceline
    12.3 km van Fletcher Hotel-Restaurant Zevenbergen-Moerdijk
    Meer hotels in Zevenbergen bekijken
    Beoordeeld op 16 januari 2023

Gedineerd en overnacht bij het Fletcher hotel in Zevenbergen. Sfeervol hotel, aardig personeel. Wel een aantal punten die minder waren. Vooraf kon je online je wensen qua eten aangeven. Zo gaf ik ver van tevoren aan dat ik zwanger ben en vegetarisch eet. Eenmaal aangekomen in het restaurant kon ik maar uit één bepaald gerecht kiezen. Hierbij kreeg ik vervolgens brie bij geserveerd, terwijl ik dit niet mocht hebben. Waarom geef je dan van tevoren je wens door? In de avond wilden we wat bestellen voor op de hotelkamer. Zo had ik via de qr code op de kamer een mocktail besteld, maar uiteindelijk bleek er toch alcohol in te zitten. Dit vind ik wel een kwalijke zaak! Gelukkig had ik het na een slok door en ben ik ermee naar de bar gegaan. Ik kreeg een nieuwe cocktail, zonder alcohol. Bij deze fout had ik wel verwacht dat we op zijn minst iets van het huis zouden krijgen of ons kamertoeslag van €5,00 die ze rekenen bij het brengen van de drankjes niet hoefden te betalen. Helaas kwamen ze niet met een voorstel. Het eten was verder wel lekker en de bedden sliepen lekker.

Datum van verblijf: januari 2023
    Beoordeeld op 11 december 2022

Helaas niet kunnen verblijven in dit hotel wegens onvoorziene privé familie omstandigheden. Na contact met kantoor kwam hier uit dat wij het nachtje weg maar moesten weg geven (incl drie gangen menu en ontbijtbuffet) want hun konden niks voor mij betekenen. Overigens is dit geen revieuw op het hotel die zal ongetwijfeld goed wezen maar zeker wel een verzoek aan het hoofdkantoor. Wij hebben onze omstandigheden uitgelegd en een beetje menselijkheid had wel ligt op zijn plek geweest. Dit was mijn eerste ervaring met Fletcher hotel en tevens ook mijn laatste.

Datum van verblijf: december 2022
    Beoordeeld op 13 november 2022 via mobiele applicatie

Via fletscherbonnen van de krant "gratis" overnachting. Konden we hier van 11 op 12 november terecht.
    Er kwam nog weekend toeslag bij 4 sterren toeslag uiteindendelijk was de gratis overnachting 64 euro.
    Het was een sfeervol entree alles al in kerst.
    Kamer met een bad en douche ook in het bad.
    Een nespressoapparaat die niet goed werkte.
    Maar uitzicht op een luchtkoker die vreselijk veel herrie maakte. Deze koker was even groot als het raam.
    De temperatuur in de kamer was mega heet maar door de herrie van die ventilatiekoker kon het raam niet open.
    Ontbijt was middelmatig niet echt veel verschillende broodjes geen luxe vleeswaren als rosbief of zalm. Geen verse sappen.
    Verder best redelijk maar geen 4 sterren.
    S avonds hadden we via city dinner een 4 gangen dinner besteld die er super uitzag. Voor en hoofdgerecht wel erg zout maarr echt verrasend.

Datum van verblijf: november 2022
    Beoordeeld op 11 november 2022

we waren er voor de 22 e keer te gast voor een overnachting en een super lekker uitgebreid ontbijt ,heel vriendelijke bediening ,mooie propere kamer ,het eten subliem kortom een aanrader Fletcher hotel in Zevenbergen een topper !!!ligt op amper 10 minuten stappen van het centrum wat de moeite waard is om ook dit te gaan bezoeken !

Datum van verblijf: november 2022
    Beoordeeld op 26 oktober 2022

Het hotel en restaurant hebben een luxe uitstraling, met nette kamers met een bad, lekker eten in het restaurant en zeer (kind)vriendelijk personeel. Wel is het erg gehorig tot diep in de nacht. Hotel is zeker een aanrader

Datum van verblijf: oktober 2022