De Borgh(Zevenbergen)
Pension Zevenbergen(Zevenbergen)
Bij Verhoeven(Zevenbergen)
TripAdvisor
12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super vriendelijk personeel, mooie nette kamer in een leuk hotel met een lekker ontbijtbuffet. Heerlijk dineren kan je in het restaurant.Een echte aanrader met hemelse gerechten.
Dit hotel is fantastisch. We komen zeker terug.

Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
7 mei 2018 beoordeeld

Tijdens de Toertocht van de BMW Klassieke Autoclub Nederland werd hier door meer dan 80 deelnemers een uitstekende lunch genoten. Op het ruime parkeerterrein konden de fraaie klassieke en Youngtimers BMW,s van hun berijders ruimschoots plaats vinden. De lunch was uitgebreid en uitstekend verzorgd en opgediend door deskundig en vriendelijk personeel. Een heerlijk rustpunt tijdens de Brabantrit op een zonovergoten dag.

• Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
27 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel is netjes, ruime kamers, warm water en redelijk goede bedden. Jammer alleen dat je ontzettend veel zweet op de rubber hoes.

Qua prijs aan de hoge kant, zeker omdat ontbijt van 14,5€ er nog bij komt. Ontbijt is goed, Alhoewel ik zelf graag zalm erbij heb, maar ja dat is ook het enige.

Verbleef: februari 2018, reisde voor zaken
16 november 2017 beoordeeld

Na een lange vermoeiende reis van Spanje naar Nederland stond zelf 's bij aankomst 'ochtends ons ontbijtje al klaar en konden we al vanaf 09.30 uur in onze kamer om uit te rusten van de lange reis. Wat een service zeg! Het hotel was namelijk wel vol! De service is uitstekend en de kamers prachtig! Wij sliepen in de bruidssuite met jacuzzi! Wauw, wat een kamer!!!! "s Avonds hebben we echt voortreffelijk gegeten in het restaurant en ook hier weer erg vriendelijk personeel! Kortom: een aanrader!

Kamertip: de bruidssuite! Waanzinnig!
  • Verbleef: november 2017, reisde met familie
8 november 2017 beoordeeld

Golden Tulip is een goed hotel ,we hadden een mooie kamer en alles was aanwezig
Het ontbijt buffet was goed ,het was kortom in orde.
Zevenbergen is een gezellige plaats met leuke winkels, ook vlakbij een treinstation waar je gratis kunt parkeren.
Met de trein een dagtrip naar breda gedaan, waar je wel moet overstappen in Lage zwaluwe

Kamertip: wij zaten op eerste verdieping wat rustig was
  • Verbleef: oktober 2017, reisde met familie