“Genieten van een zeer uitgebreid aanbod kleine hapjes”

Onsz Restaurant Valkenswaard
Geclassificeerd als nr. 3 van 55 Restaurants in Valkenswaard
Beschrijving: Kom onbeperkt genieten van meer dan 80 tapas en grill gerechtjes voor een vaste prijs.
30 mei 2018 beoordeeld

Je hebt wel even nodig om een keuze te maken uit de vele gerechten. Een aal begonnen krijg je letterlijk de smaak te pakken! Alles is even smaakvol en mooi gepresenteerd. In weekenden is reservering een must. Aangenaam vertoeven.
Sfeervolle ambiance. Vriendelijk personeel.

22 mei 2018 beoordeeld

Lekker eten voor een goede prijs. Vriendelijke bediening. Helaas klopt de rekening niet en daar kwamen we pas achter toen we thuis waren. Toch een beetje een vervelend gevoel.

18 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere kleine hapjes, het leuke is dat je van alles kunt proberen. Ossenhaaspuntjes en salades zijn favoriet. Soepje ook lekker!
Je moet wel tegen wat rumoer kunnen.

5 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kwaliteit van het eten is minder. Erg rumoerig restaurant. Wel snelle bediening. Niets voor mij helaas

29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontzettend goed restaurant. Het is er vaak erg druk, daarom moet je wel op tijd reserveren. Maar ondanks de drukte is de sfeer en de kwaliteit van het eten altijd goed. Je hebt erg veel keuze. Personeel is vriendelijk, ook wanneer ze het erg druk hebben. Daarnaast hoef je nooit lang te wachten op je gerechtjes. Mijn favoriet: semi-freddo van Dove Caramel (nagerecht)!

Reizigers die Onsz Restaurant Valkenswaard bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant
Valkenswaard, Noord-Brabant

In Onsz Restaurant Valkenswaard geweest? Deel je ervaringen!