“Geweldig!”
Beoordeling van Etenswaard

Etenswaard
Geclassificeerd als nr. 19 van 54 Restaurants in Valkenswaard
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier kom ik zeker terug! Het eten is enorm uitgebreid en er is voor ieder wat wils. De prijs is ook een enorme meevaller, zeker omdat het drinken erbij in zit !

30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een groot restaurant waar je kunt kiezen uit onbeperkt eten voor 2 of 3 uur. Ook heb je de keuze met of zonder alcohol. Je keuze bepaalt de prijs. Je betaalt vooraf. Al het eten is in buffet vorm. Voorgerechten van vlees, vis, sushi of vegetarisch. Zo ook de vers klaargemaakte hoofdgerechten. Een grote keus aan desserts. Leuk voor grote groepen en zeker voor kinderen die onbeperkt hun lievelingsgerechten kunnen gaan halen en ook nog kunnen drinken wat ze willen en zoveel ze willen. Nadeel is dat je steeds mensen aan tafel mist die eten aan het halen zijn. Prima prijs / kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel.

11 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor avond gezellig tafelen moet je hier niet zijn. Daarvoor is het gewoon te groot.
Je vindt hier wel voor ieder wat wils
Van oesters tot pizza, van sushi tot chinees. Door de vele bezoekers kan het ook niet anders dat alles super vers is. Een perfecte plek om met vrienden naar toe te gaan

10 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een zeer groot restaurant, onderverdeeld in aparte ruimtes. Hierdoor heb je niet het gevoel dat je in zo'n megazaak aan 't eten bent. Keuze is er voldoende. Producten zijn vers en worden steeds bijgevuld. Personeel is vriendelijk. Ook leuk is de speelruimte waar kinderen zich kunnen uitleven. We zijn rond vijf uur geweest en gekozen voor de formule van twee uur. Tegen zeven uur werd het megadruk en was het tijd om te gaan. We komen zeker terug maar zullen er zeker voor zorgen dat we tijdig buiten zijn.

5 februari 2018 beoordeeld

Op voorhand gebeld of je er glutenvrij kon eten. Ja hoor ! Kom maar af, er zijn vele varianten mogelijk, er zal u iemand begeleiden. Er zal voor die persoon gezorgd worden. Dus maak je een afspraak, ze noteren het. Kom je daar aan,betaal je, dan moet je al maar gaan zitten, over een half uur komt er iemand. Euh, je betaalt voor 3 uren toch ? Dan gaat uiteindelijk een juffrouw langs enkele gerechten, en blaft het kind af dat glutenintollerant is. " Wat wil je nu eigenlijk !!" Als oplossing snauwt ze een kok af die wat kip moet afkoken, met broccoli. Het kind was zwaar onder de indruk, de juffrouw die direct afrekende, blaft haar af voor iets waar ze niet aan kan doen.
Toen we bijna met het gezelschap onze jas weer gingen aandoen (pas op : 12 personen), kwam er een man, die wel wist waar hij over sprak, en wel de beloofde kleine moeite deed. En de juffrouw, die bleef giftig kijken, sprak maar snel een andere taal. Excuses of begrip kende ze niet. Haar taak was geld innen.

Reizigers die Etenswaard bekeken, bekeken ook

Valkenswaard, Noord-Brabant

In Etenswaard geweest? Deel je ervaringen!