“A la carte”

Chinees-Japans Restaurant Peking Osaka
Geclassificeerd als nr. 7 van 59 Restaurants in Valkenswaard
Keukens: Chinees
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Beschrijving: Iedereen heeft wel eens bij ons gegeten of via onze Chinese afhaal een bestelling gedaan. Niet alle Chinese afhaal is hetzelfde. Of het nu gaat om soepen, bami-, nasi- of de echte originele Chinese bami goreng, smaak en kwaliteit staat bij ons altijd voorop. Ook deze keuken werkt uitsluitend met kwaliteitsproducten en bevatten geen Vetsin (smaakversterkers). Peking Osaka is de langst bestaande horeca familie van Valkenswaard. Wij bestaan sinds 1970. Dat is ruim 40 jaar! Wij zijn een stabiel en gezonde onderneming welke is ontstaan vanuit een gezonde basis, namelijk kwaliteitseten bieden tegen een goede prijs en dit conditioneren. Wij serveren dagelijks meer dan 100 couverts. Daarnaast komen er ongeveer per week 200 man afhalen. Weet u dat wij naast afhaal chinees over 6 verschillende keukens beschikken en dat u ook heerlijk bij ons kunt eten?
12 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag lekker a la carte gegeten. Stond niet op de kaart maar alles is mogelijk al je erom vraagt. Een lekkere combinatie garnalen & kip curry met witte rijst gegeten. Vooraf een door de eigenaar naar eigen recept gemaakte kreeftensoep gehad. Prima Chinese culinaire avond.

Datum van bezoek: november 2018

2 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was echt weer super lekker en de kwaliteit was ook helemaal top!! De bediening was ook goed en snel! Altijd als we hier hebben gegeten, hebben we een geweldig heerlijke avond gehad!

15 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor ons is er geen beter Chinees restaurant. We komen er al jaren en blijven het er uitstekend vinden. Er is veel variatie en de eigenaar/chef doet er alles aan om steeds beter te worden.
Een echte aanrader wat ons betreft.

10 augustus 2018 beoordeeld

Ontvangen door vriendelijk personeel in een gezellige inrichting op de eerste verdieping wat voor de japanse keuken is.
Deze keer gekozen voor 12 japanse gerechten die allemaal vers gemaakt zijn en echt super lekker. Van salade tot soep en vis en vlees.
Wat een toppp restaurant.
Wel wat duurder maar zeker de moeite waard

10 augustus 2018 beoordeeld

We zijn altijd op zoek naar nieuwe japans restaurants waar we nog niet zijn geweest en daartoe behoorde dit resraurant. Vriendelijk verwelkomd en we kozen voor het menu
De luxe in afwachting wat we zouden voorgeschoteld zouden krijgen. Het kost 77 euro pp dus dat moest wel wat zijn. We konden aangeven wat we niet graag hadden, want mijn partner is een lastige eter. De sushi en sashimi waren heerlijk alsmede de kreeftensoep en de vele gerechten die voorbijkwamen. Mijn partner kreeg nog extra ossehaas, omdat hij een grote eter is. Al met al een leuke avond gehad, voldoende gegeten en erg leuke bediening.

Reizigers die Chinees-Japans Restaurant Peking Osaka bekeken, bekeken ook

Valkenswaard, Noord-Brabant
Valkenswaard, Noord-Brabant

In Chinees-Japans Restaurant Peking Osaka geweest? Deel je ervaringen!