“Geweldig”

De Zwaan
Geclassificeerd als nr. 11 van 59 Restaurants in Valkenswaard
Keukens: Belgisch
4 weken geleden beoordeeld

Ondanks dat het zeer druk was, was de bediening & de keuken zeer snel. en alles netjes opgediend. Complimenten aan heel het " team "

Datum van bezoek: september 2019

22 juli 2019 beoordeeld

Super mooie locatie, vriendelijke bediening en een uitgebreide kaart met een goede prijs/kwaliteitverhouding. Voor ieder wat wils. Ook de drankenkaart is uitgebreid met veel speciaal bieren en huiswijnen die dat niveau ontstijgen.
Toen wij een trouwlocatie zochten, was de keuze dan ook snel gemaakt. Toen het extreem heet bleek te worden, heeft de eigenaar goed meegedacht en flexibiliteit getoond waardoor de hitte geen roet in het eten kon gooien. Al onze gasten waren enthousiast over de locatie en de vriendelijkheid en service van het personeel.

Datum van bezoek: juni 2019
14 juli 2019 beoordeeld

In dit restaurant hebben wij het 3 gangen menu, welke op de placemat staat, gekozen.De bediening was gastvrij en het eten was voortreffelijk. Een uitstekend wijntje erbij.

Datum van bezoek: juli 2019
28 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het zag er bij aankomst heel gezellig uit. De menukaart veel te uitgebreid toen wisten we eigenlijk al dat het een grote gaarkeuken was. De pasta pollo was een veel te grote portie en zag er onaantrekkelijk uit. De pasta was overgaar en de zwarte champignons en stukjes overgare kip smaakten allemaal naar de uitgedroogde pestosaus. Het ergste was nog wel het verschil van temperatuur. Veel te warme pasta tussen koude. Mijn man had de mixed gril. Uitgedroogde stukjes kip en te doorbakken varkenshaas. De bijgeserveerde groenten waren koud. Het enigste wat lekker was waren de frieten. Saladebar stelt niet veel voor.

Datum van bezoek: juni 2019
23 mei 2019 beoordeeld

Op een voorjaarsavond met mooi weer halt gehouden na een uitstapje. Borkel is een gehucht en de spits is er op een kwartiertje voorbij. Het was rustig zitten op het terras/marktplein van De Zwaan, waar een leuke menu op de placemat stond. Net geen 20€ voor een tweegangenmenu plus koffie (of dessertje) toe. Het begon best aardig met de melding dat de salad bar inbegrepen was. Die stelde niet al te veel voor, maar goed. Het voorgerecht, carpaccio van gerookte kip bleek charcuterie te zijn maar wel leuk gepresenteerd met aangemaakte ruccola en wat toefjes dressing, spekjes croutons en een kwart eitje. Smaakte leuk met de bijgeleverde broodjes en zachte boter of peppadew roomkaas. Helaas, het hoofdgerecht volgde de trend niet. Een behoorlijke portie kabeljauw. Volgens mij een stuk uit de vrieskist. Niks mis mee, indien goed bereid. Maar het stuk vis miste alle kruiding, leek mooi gebakken, maar was kurkdroog, puur karton. Het smaakte naar niks, letterlijk. Het enige wat smaakte was het dillesausje dat er rond lag. Garnituur van gebakken groentjes en smakeloze Noorse garnalen kon er redelijk mee door. Het leek een mooi bord, maar het smaakte totaal niet. De friet - normaal geef je hier puree bij - was voorbakfriet, maar achteraf gezien nog het lekkerste van al. De bediening was innemend, mooie locatie ook. Maar het probleem zit hier duidelijk in de keuken. Sorry chef....ik betaal grif een paar euro meer voor een correct gebakken en vers stuk vis.

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die De Zwaan bekeken, bekeken ook

Valkenswaard, Noord-Brabant

Westerhoven, Noord-Brabant

In De Zwaan geweest? Deel je ervaringen!