“Delicious bij Broertjes in Dommelen”
Beoordeling van Broertjes Food & Beverage

Broertjes Food & Beverage
Geclassificeerd als nr. 3 van 58 Restaurants in Valkenswaard
Keukens: Diner, Nederlands, Internationaal
24 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij Broertjes is het smaakvol eten, mooi versierde gerechten.
Een viergangen menu is meer dan voldoende.
Gezellige inrichting, mooie lampen en comfortabel zitten.
Verrassend nagerecht: de ingrediënten van een appeltaart under construction althans qua vorm in verschillende frisse smaken.
Prijs kwaliteit erg goed.
Zeer vriendelijke bediening.
Aanrader.

Datum van bezoek: maart 2018

16 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de 2de keer hier gegeten en het was weer heerlijk! Gekozen voor het 4-gangen verrassingsmenu met wijnarrangement. Uitleg bij de gerechten kon ietsjes beter, maar hier waren ze zich ook van bewust.
Verder vriendelijke en correcte bediening. Zeker aan aanrader!

Datum van bezoek: februari 2018
31 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik bezocht de Broertjes met mijn familie, net voor de Kerst. Wij besloten allen om ons te laten verassen door het “Beleving” menu. De titel deed de hele ervaring eer aan. Het was een culinaire beleving met sterren waardige gangen. De gepaarde wijnen waren verrukkelijk en het geheel kwam in een “pakketje” van gezellige gastvrijheid. Al met al een ervaring die ik niet had willen missen en hoop nog meerdere malen te kunnen beleven. Gewoon TOP!

21 december 2017 beoordeeld

Héérlijk gegeten met familie. Ontvangst was uitstekend, geen wachttijd en algehele voortgang was prettig. Fantasie-rijke gerechtjes van het verassingsmenu waarin rekening werd gehouden met allergieën of andere persoonlijke wensen.
Wijnarrangement was ‘spot on’.
Top! Komen zeker terug.

19 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier met groep collega’s gegeten. We hadden een 3 gangen verassings menu. Zowel hoofd (hert) voor en nagerecht van zeer goede kwaliteit. Rode huiswijn top. Tip aan gastheren; laat je zien in het restaurant.

Reizigers die Broertjes Food & Beverage bekeken, bekeken ook

Westerhoven, Noord-Brabant

Valkenswaard, Noord-Brabant

In Broertjes Food & Beverage geweest? Deel je ervaringen!