Wilskracht Stadsbrouwerij Ravenstein
een culinair bier bezoek

Beoordeeld op 6 juni 2020
goldwinger1000
Deurne, België
Gezellig feest daar gehad met bierproeverij

Beoordeeld op 10 juli 2018
Peter V
Ravenstein, Nederland
Lees alle 7 beoordelingen

Beoordeeld op 6 juni 2020

Mooie molen in het centrum van deze oude vestingstad aan de Maas. binneni vonden we een geweldige jonge artisanale brouwerij die diverse soorten bieren produceren met diverse, maar lekkere fruit smaakjes. binnen of buitenzitten is mogelijk, maar wij vonden binnenin bij de brouwketels toch gezelliger. zeer vriendelijke uitleg gekregen door de brouwer himself.

Datum van activiteit: juni 2020
Beoordeeld op 10 juli 2018

Mooi geheel: een draaaiende molen, een ambachtelijke takkenbos gestookte bakkerij en de stadsbrouwerij.

Datum van activiteit: juli 2018
Beoordeeld op 4 mei 2018

Geweldig om te zien hoe "onze" oude molen is getransformeerd in een uitstekende brouwerij en tapperij met behoud van de oude sfeer!
De molen en de hele molenberg zijn er erg op vooruit gegaan, mede door de vervanging van de sterk verouderde bijgebouwen door moderne, maar wel passende aanbouw. Het bier van Wilskracht is een aanrader! Heerlijk bier gebrouwen door ontzettend aardige brouwers.

Datum van activiteit: april 2018
Beoordeeld op 4 februari 2018

Met een vriendengroep een gezellige proeverij met bijpassende hapjes genoten. Humoristische brouwer!

Datum van activiteit: juni 2017
Beoordeeld op 27 mei 2017 via mobiele applicatie

Geweldig lekker bier in een bijzondere ambiance! Met een prachtig uitzicht over het verstilde vestingstadje Ravenstein waar je bij mooi weer buiten kunt genieten van die formidabele bieren die deze stadsbrouwerij uit de ketels weet te toveren. Eén van de 'must see's' van een bezoek.

Datum van activiteit: mei 2017