Beoordeeld op 21 augustus 2019

Ruime kamers en goede bedden. Het ontbijt was ook rijkelijk: Engels ontbijt, vlees en kaas. Verschillende soorten brood en ook wat voor de zoetebekken. Het zal wel aan de Hollandse zuinigheid liggen, maar een handdoek meer in de badkamer zou toch moeten kunnen.

Kamertip: Tweepersoons kamer.
Beoordeeld op 21 augustus 2019

Het hotel ligt in een heel rustige omgeving en wij werden er Heel vriendelijk ontvangen door Joyce!
Prachtige en heel propere Deluxe-kamer.
Bij het Ontbijt kregen we eerst een kleine rondleiding :-)super en van alles was er voldoende.

Kamertip: Deluxe-kamer is super !!
Beoordeeld op 13 augustus 2019

Vriendelijke ontvangst aan receptie en in het restaurant. Propere en mooie kamers. Lekker eten. Klein minpuntje bij het ontbijt: een koffiemachine en een "eitjes-buffet" zouden het ontbijtbuffet kunnen afmaken. Voor al de rest: een echte aanrader!

Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 29 juli 2019

Terwijl de keuken uitstekend was, viel de kamer helaas op alle gebied tegen. Somber, eerder een kantoor, een verspilling van de beschikbare ruimte - wat te doen met een dozijn bergkasten, een bad naast het bed... en een airco die je regelrecht in het gelaat blaast, zodat het uiteindelijk moest uitgezet worden? De rooster naar het plafond richten zou al de oplossing zijn. Géén minibar (4 sterren?), dus voor bv de medicatie of een slok water naar de waskraan. Het automatisch uitgaan van het licht is prima, tot je 's nachts eens moet opstaan en dan wordt het een tenenbrekende zoektocht in een onbekende omgeving. Een kleine (nood)verlichting zou redding brengen. In het toilet wel een wasbekken maar geen zeep noch handdoek. De tv in de slaapkamer is niet te gebruiken: of geen signaal, of vertekend beeld.

Kamertip: De suite is zijn geld niet waard!
Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 20 juni 2019

we logeerden in mooie nette kamers/ vriendelijk personeel, ook al waren met een groep van 14 dames/ lekker eten aan een democratische prijs/ reservatie is zeer vlot verlopen ..... we komen zeker terug !

Datum van verblijf: juni 2019