Hoogtepunten uit beoordelingen
Nostalgie en techniek.

De Kerkhoven se molen is de zeer markante entree van Oisterwijk. Een juweeltje van bouwkunst in ... meer lezen

2 weken geleden beoordeeld
tio d
Oisterwijk, Nederland
via mobiele applicatie
Fietsvakantie

Tijdens onze fietsvakantie even gestopt voor een kop koffie. Kregen daarbij een klein glaasje met ... meer lezen

Beoordeeld op 31 augustus 2018
ingridvanderdoef61
Naaldwijk, Nederland
Lees alle 30 beoordelingen

Beoordeeld op 25 april 2016

Heel leuke winkel met allerlei streekproducten. Je kunt er ook gezellig koffie drinken. Vooral heel leuk om met bezoekers uit het buitenland te doen. Die vinden dit heel bijzonder.

Beoordeeld op 11 februari 2016

In oisterwijk vind je d mooie kerkhovense molen. Het is erg leuk deze even te bezoeken en te bekijken.

Beoordeeld op 26 januari 2016

Altijd op zoek naar speltmeel en gist om mijn eigen brood te bakken, ben ik in de Kerckhovense molen beland. Gelukkig is de molen weer helemaal gestaureerd en in ere hersteld. Daarmee is een boegbeeld van Oisterwijk behouden gebleven. Met onze buitenlandse gasten was het bezoek aan de molen een belevenis. Helaas hadden we geen tijd voor een lunch of rondleiding.

Beoordeeld op 16 december 2015

Als je Oisterwijk binnenrijdt, valt meteen de mooie Kerkhovense Molen op. Bezoeken meer dan waard! Dat hebben we jl. juli gedaan en we hebben genoten. Genoten van de molen buiten en binnen. Genoten van de enthousiaste verhalen die we van één van de Amaranters te horen kregen over 'zijn' molen. Genoten van de lekkere koffie en zéker van de verse appeltaart met slagroom.
In de molenwinkel worden verschillende soorten meel verkocht, zowel aan particulieren als aan bakkers in de omgeving. Ook zelfgekweekte onbespoten groente en fruit, zelfgebakken cake, koekjes, gebak en worstebroodjes vinden gretig aftrek.
Ga er maar eens kijken, zou ik zeggen!

Beoordeeld op 29 oktober 2015

leuk om te bezoeken, rondleiding in de molen en in de moestuin. Ook mogelijkheid voor het drinken van koffie en kopen van verse groenten uit eigen tuin. u wordt geholpen door mensen met een beperking. goed startpunt voor en fietstocht