Landgoed De Rosep(Oisterwijk)
  • Gratis parkeren
Fletcher Hotel-Restaurant Boschoord(Oisterwijk)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
  • Restaurant
De Rozephoeve(Oisterwijk)
Agoda.com
30 mei 2017 beoordeeld

Bij dit hotel-restaurant vind je het mooiste terras in Oisterwijk op een mooie zomeravond. Het hotel -restaurant heeft een wat traditionele uitstraling en dat geldt ook voor de kaart. Wij kozen het aspergemenu dat met vier-gangen voor € 46,50 op de kaart staat. Na een amuse bestond het voorgerecht uit Carpaccio van coquille met een salade van witte en groene asperge en truffeldressing. Een fijn gerecht om mee te beginnen. Vervolgens een heerlijk romige aspergesoep. Het hoofdgerecht asperges met ham, krieltjes, ei. Mijn tafelgenote en ik waren het er over eens dat we nog nooit zulke heerlijke asperges hadden gegeten, terwijl we daar elk jaar flink van genieten. Een aanrader voor dit gerecht alleen al. Tot slot een mooi fruitig dessert du Chef. Ik koos voor het kaasplankje wat wel een additioneel bedrag van € 5,50 betekende.
Een heerlijke maaltijd met een heerlijke fles witte wijn (de wijnkaart is uitstekend).

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
22 januari 2017 beoordeeld

Rustig gelegen hotel met vriendelijke ontvangst. Aangename sfeer. Kamer was ruim en in orde. Hier en daar wat opfrissing of verbetering nodig (bv vlekken op tapijt en gordijnen, afval in de vuilbak,...). Enkel de kwaliteit van het eten in het restaurant is ondermaats en naar mijn inziens onvoldoende voor een 4 sterren hotel. Het ontbijt is in orde zonder meer.

• Verbleef: januari 2017, reisde met familie
5 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden heel vriendelijk en gastvrij ontvangen. We kregen een 2 persoons standaardkamer op de 2e verdieping aan de voorkant van het hotel. We keken uit op de verzorgde tuin. Mooie kamer met prima badkamer. De bedden zijn wat aan de zachte kant. De volgende morgen van een heerlijk ontbijt genoten. Alles lekker vers en voldoende aanwezig. Het was een fijn verblijf met gastvrij en vriendelijk personeel. Wij hebben ervan genoten.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
6 augustus 2016 beoordeeld

zeer rustig gelegen hotel , met zeer goede ontvangst lekker eten met vriendelijk personeel ,op zoek naar een hotel voor een gastronomisch weekend één nacht verbleven in het hotel,onmiddellijk beslist om met een grotere groep een gans weekend te verblijven

• Verbleef: augustus 2016, reisde alleen
17 juli 2016 beoordeeld

Samen met mijn ouders verbleven we 3 dagen in het 4-sterren hotel Bos & Ven in Oisterwijk. We hadden een arrangement genomen waar ontbijt en 's avonds een 4-gangen diner in zat.
Na de vriendelijke ontvangst kregen we op de tweede verdieping onze kamers toegewezen, we hadden 2 kamers, 201 en 202.
Aan deze kamers was niets aan te merken, ze waren zeer net en de badkamer was groot en voorzien van een goed bad (en douche).
Misschien ook nog belangrijk om te vermelden, de matrassen waren van goede kwaliteit, en we sliepen dan ook als rozen. Dat kan ook wel te maken gehad hebben met onze actieve dagen :-)
Het ontbijt was super, alles wat je van een goed ontbijt kan verwachten, was aanwezig. Ook nog het vermelden waard, waren de verschillende soorten thee waaruit je kon kiezen.
Kortom een super verblijf !!

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner