22 januari 2017 beoordeeld

Rustig gelegen hotel met vriendelijke ontvangst. Aangename sfeer. Kamer was ruim en in orde. Hier en daar wat opfrissing of verbetering nodig (bv vlekken op tapijt en gordijnen, afval in de vuilbak,...). Enkel de kwaliteit van het eten in het restaurant is ondermaats en naar mijn inziens onvoldoende voor een 4 sterren hotel. Het ontbijt is in orde zonder meer.

• Verbleef: januari 2017, reisde met familie
5 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden heel vriendelijk en gastvrij ontvangen. We kregen een 2 persoons standaardkamer op de 2e verdieping aan de voorkant van het hotel. We keken uit op de verzorgde tuin. Mooie kamer met prima badkamer. De bedden zijn wat aan de zachte kant. De volgende morgen van een heerlijk ontbijt genoten. Alles lekker vers en voldoende aanwezig. Het was een fijn verblijf met gastvrij en vriendelijk personeel. Wij hebben ervan genoten.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
6 augustus 2016 beoordeeld

zeer rustig gelegen hotel , met zeer goede ontvangst lekker eten met vriendelijk personeel ,op zoek naar een hotel voor een gastronomisch weekend één nacht verbleven in het hotel,onmiddellijk beslist om met een grotere groep een gans weekend te verblijven

• Verbleef: augustus 2016, reisde alleen
17 juli 2016 beoordeeld

Samen met mijn ouders verbleven we 3 dagen in het 4-sterren hotel Bos & Ven in Oisterwijk. We hadden een arrangement genomen waar ontbijt en 's avonds een 4-gangen diner in zat.
Na de vriendelijke ontvangst kregen we op de tweede verdieping onze kamers toegewezen, we hadden 2 kamers, 201 en 202.
Aan deze kamers was niets aan te merken, ze waren zeer net en de badkamer was groot en voorzien van een goed bad (en douche).
Misschien ook nog belangrijk om te vermelden, de matrassen waren van goede kwaliteit, en we sliepen dan ook als rozen. Dat kan ook wel te maken gehad hebben met onze actieve dagen :-)
Het ontbijt was super, alles wat je van een goed ontbijt kan verwachten, was aanwezig. Ook nog het vermelden waard, waren de verschillende soorten thee waaruit je kon kiezen.
Kortom een super verblijf !!

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
27 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een werkelijk prachtig aan een ven gelegen hotel in een villa wijk in Oisterwijk.
De kamers zijn enigszins gedateerd maar schoon.
Goed ontbijt en een vriendelijke bediening.
Een mooi terras met uitzicht op veel groen en het ven.
Een hotel om nog eens terug te komen.

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner