Gerard V

fletcher oisterwijk heerlijke plek om te zijn

4,0 van 5 bollen23 nov 2023 beoordeeld
een heerlijke 3 dagen gehad ,vriendelijk personeel en een voortreffelijk ontbijt,al moet ik hier bij vermelden als je pas om 9.30 gaat ontbijten er verschillende dingen leeg zijn en niet worden aan gevuld,hadden wij gelukkig geen last van. Kamer was netjes en schoon. Hotel ligt op een prachtige locatie om te wandelen en fietsen.Wij komen hier zeker terug.
G&S v d meijden
Aaalsmeer
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • eDreams
        Garden
        • Agoda.com
        1.4 km van Fletcher Hotel-Restaurant Boschoord
        Gratis parkeren
        Het appartement van binnen.
        • Agoda.com
        2.1 km van Fletcher Hotel-Restaurant Boschoord
        Meer hotels in Oisterwijk bekijken
        Beoordeeld op 10 november 2023

Geen enkele flexibiliteit, en dat noemt zich gastvrij.
        9 nov. en alles al in overdadige kerstversiering, vreselijk. Uiteraard standaard niemand achter de balie. O, en als je houd van systeemplafonds... (en dát in zo'n authentiek gebouw!) Niet doen!

Kamertip: Gewoon verder rijden
        Beoordeeld op 10 november 2023

wij hebben hier zondag een high tea gehad. je kunt het beter een thee uurtje noemen want het enige wat Engels was, waren de scones. Wat er op de site staat, klopt helemaal niet. geen sandwiches, muffins, bonbons, witte broodjes ipv bruin. Lauwe soep, lauw thee water. een bitterbal en een stuk taaie wrap horen echt niet op een high tea. maar dit is het nieuwe concept voor de high tea!!! pas dan ook de foto's aan op de site, wel zo eerlijk. we komen in ieder geval nooit meer.

Kamertip: niet naar toe gaan voor een hig tea
        Beoordeeld op 30 augustus 2023 via mobiele applicatie

De kamers waren erg smering, er zaten overal spetters op de muren. Uiteindelijk hebben we gevraagd om een andere kamer en ook deze kamer zat vol met rare vlekken op het plafond en alle muren. De aansluiting van de televisie was ook van de muur afgetrokken en was niet netjes opgeknapt. Ik wou overal zijn behalve in de kamers. Het ontbijt was prima en het personeel was ook wel vriendelijk.

Kamertip: Hier ontbijten is prima, maar voor een overnachting zou ik iets verder in de buurt zoeken.
        Datum van verblijf: augustus 2023
        Beoordeeld op 30 augustus 2023

Samen met mijn vriendin hier een overnachting met 3 gangen menu en ontbijt genoten. Ontvangst was netjes zoals je mag verwachten.
        Bij het dineren liep het wel wat moeilijker omdat ze daar onze reservering niet konden vinden. Wij hadden een aanbieding met 3 gangen menu en we kregen hier een andere kaart voor dan mensen die zo kwamen eten. (ik neem aan een beperktere keuze. Iets wat verder niet erg is). Het duurde even voor wij geholpen werden en ook voor de al bestelde drankjes geserveerd werden. De soep vooraf vonden wij erg lekker. Omdat ik zelf weinig zout gebruikt vond ik hem wel iets zout, maar dit was nog te doen. Wat vooral ontbrak bij de soep is dat bij het serveren er van er niet zoals je mag verwachten even iets van "eet smakelijk" gezegd werd. De drankjes werden door een andere ober bedient. Deze deed het op een manier die wat "anders" was, (geen vakman zeg maar) maar wel met zo'n spontaniteit dat mijn vriendin en ik hier wel vrolijk weer van werden.
        Het hoofdmenu was na het lekkere soepje een tegenvaller. De groente was niet goed warm en wat smaak niet bijzonder. Wij houden van wat krokant gebakken patat maar de patat die wij kregen waren een stap te ver.
        Het hoofdgerecht was zeker niet slecht, maar goed is echt anders en voor zo'n restaurant zou je toch meer mogen verwachten.
        Het dessert was beter. Het ijs met moes van mijn vriendin was goed. Het plankjes met "zoetigheden" wat ik gekozen had was zeker lekker, maar niet bijzonder. Bij geen van de opgediende gerechten is er iets van "eet smakelijk" gezegd. Nu heb je restaurants die te vaak aan je tafel komen met dit soort dingen. Maar nu misten wij het echt.

Het restaurant en zeker het hotel gedeelte is allemaal wat gedateerd
        Het tapijt in de gangen en de trap naar de kamers is groezelig. (denk door de jaren heen gewoon niet meer schoon te krijgen). De kamer was netjes en schoon (op de vlekken na die door de leeftijd van alles er niet meer uit gingen na dan). De luxaflex waren deels stuk (meer licht in je kamer dus).
        De wasbak zaten barsten. Het bed was redelijk. In de badkamer waren de bekers van karton. De TV aangezet en die gaf storing. De kabel achter de tv was niet helemaal goed. Wat wiebelen loste het probleem (tijdelijk) op.
        Het ontbrak in veel aan de details, zoals in het restaurant hingen grote lampen tegen het plafond waar bij verschillende 1 of meer lampen het niet deden of knipperde. Ik vroeg me af waarom niet iemand even een trap pakte en even een nieuw lamp er in doet. Want qua tijd en kosten is dit niets en het ziet er zoveel verzorgder uit.

Het ontbijt was prima te noemen. Er was genoeg keus en er werd geregeld aangevuld. Zelf miste ik wel de karnemelk. Ook miste ik iemand die je ontvangt bij het ontbijt en je als je dat nodig hebt de weg een beetje kan wijzen. Nu liep er wel bediening heen en weer om aan te vullen maar dan voelt het wel voor mij wat moeilijker om even iets te vragen.

De omgeving waar het hotel staat is heel mooi, al hadden wij spijtig daar nu niet de tijd van om daar echt van te genieten.

Datum van verblijf: augustus 2023
        Beoordeeld op 26 juli 2023 via mobiele applicatie

Zeer verouderde kamers, met veel opgelapte ( meestal niet) spullen. Mijn lakens en kussenovertrek waren niet proper: ze stonken echt!! Ik heb er mijn grote handdoek moeten overleggen, om die stank niet te ruiken. Vuile vloerbedekking. Veel te weinig personeel in het hotel. Ontbijt zeer sober: geen verwennerij..

Datum van verblijf: juli 2023