Landgoed De Rosep(Oisterwijk)
TripAdvisor
De Rozephoeve(Oisterwijk)
Agoda.com
27 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Basiskamer maar alles in orde. Proper, vriendelijk personeel en supermooie omgeving. Mooi verzorgd hotel maar wij hadden wel een verouderde kamer met twee aparte bedden wat iets minder comfortabel was. Zeer lekkere koffie en niet duur!

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
24 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een overnachting met vriendin en hond. Kamer goed in orde, bedden dekens en kussens lagen allemaal goed. Is bij andere Fletchers minder. Deze daar en tegen super. Vriendelijke mensen van de receptie. Helaas waren wij onze föhn Vergeten en waren ze bij de receptie ook allemaal uitgeleend. Omgeving een dikke 10!

Verbleef: februari 2018, reisde met vrienden
20 februari 2018 beoordeeld

Redelijke, rustig gelegen, kamer. Avondeten was boven verwachting goed. Personeel hulpvaardig. Goede fietsen te huur tegen redelijk tarief. Omgeving is het vennengebied waar je heerlijk kunt wandelen en fietsen.

12 februari 2018 beoordeeld

Hotel-Restaurant Boschoord is een zeer charmant hotel, gelegen op een prachtige lokatie midden in de bossen, vlakbij een mooie ven. Het is een heerlijke plaats om te gaan wandelen en te vertoeven in de prachtige, rustgevende natuur.
Wanneer je liever wat gaat shoppen, is het centrum van Oisterwijk echt niet ver weg.
De lobby van het hotel is zeer gezellig ingericht, net als de (luxe-) kamer welke we geboekt hadden. Alle medewerkers waren zeer vriendelijk en gedienstig, de kamer zeer netjes onderhouden.
We waren zeer tevreden over de kwaliteit van het diner alsmede van het voldoende uitgebreid ontbijt. Prijs-kwaliteit is dit hotel voor ons een complete voltreffer, we keren met plezier nog eens terug ! Hartelijk dank aan alle medewerkers voor jullie zeer gewaardeerde dienstverlening !

5 februari 2018 beoordeeld

We boekten dit hotel via de actie: "Fletcher 20 jaar" en betaalden slechts 20 euro p.p. voor een kamer inclusief ontbijt. We waren wat huiverig omdat we een keer eerder een ander hotel geboekt hadden via deze actie en erg teleurgesteld waren vanwege de slechte kwaliteit van de kamer, maar deze keer was dat compleet anders.
Ten eerste kwamen we binnen in een ruime, nette en gezellige hal, met allerlei leuke zitjes en werden we vriendelijk verwelkomd door het personeel.
Ten tweede was de kamer fris en schoon, was er ruimte genoeg om de koffers te plaatsen en voelden de bedden comfortabel. Er lagen zelfs nog twee reepjes chocolade als welkom. Ook de badkamer was ruim en goed schoongemaakt.
Ten derde waren wij heel blij dat we een kamer aan de boskant kregen. Dat was lekker rustig en 's nachts heerlijk donker.
Ten vierde kregen we een uitstekend ontbijt met ruim voldoende keuzemogelijkheden. Alles werd ook snel aangevuld als het op dreigde te raken.
Ten vijfde is het een prachtig gelegen locatie tussen de bossen en tegenover een mooi ven waar je fijn omheen kunt wandelen.
Twee hele kleine minpuntjes:.
1) De parkeerplaats was nogal modderig en vol kuilen.
2) De eettafeltjes aan de zijkant stonden te dicht op elkaar waardoor het moeilijk was aan tafel te gaan zitten.
Wij komen heel graag nog eens terug in dit hotel, maar dan in de zomer.

Kamertip: Een kamer met uitzicht op het bos als je van rustig en donker houdt.