Fletcher Hotel-Restaurant Boschoord
Landgoed De Rosep(Oisterwijk)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 145*
US$ 152*
  • Gratis parkeren
Hotel de Kroon(Oirschot)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 92*
US$ 118*
  • Gratis parkeren
Hotel Artisan(Oirschot)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 78*
US$ 93*
TripAdvisor
  • Restaurant
20 februari 2018 beoordeeld

Redelijke, rustig gelegen, kamer. Avondeten was boven verwachting goed. Personeel hulpvaardig. Goede fietsen te huur tegen redelijk tarief. Omgeving is het vennengebied waar je heerlijk kunt wandelen en fietsen.

12 februari 2018 beoordeeld

Hotel-Restaurant Boschoord is een zeer charmant hotel, gelegen op een prachtige lokatie midden in de bossen, vlakbij een mooie ven. Het is een heerlijke plaats om te gaan wandelen en te vertoeven in de prachtige, rustgevende natuur.
Wanneer je liever wat gaat shoppen, is het centrum van Oisterwijk echt niet ver weg.
De lobby van het hotel is zeer gezellig ingericht, net als de (luxe-) kamer welke we geboekt hadden. Alle medewerkers waren zeer vriendelijk en gedienstig, de kamer zeer netjes onderhouden.
We waren zeer tevreden over de kwaliteit van het diner alsmede van het voldoende uitgebreid ontbijt. Prijs-kwaliteit is dit hotel voor ons een complete voltreffer, we keren met plezier nog eens terug ! Hartelijk dank aan alle medewerkers voor jullie zeer gewaardeerde dienstverlening !

5 februari 2018 beoordeeld

We boekten dit hotel via de actie: "Fletcher 20 jaar" en betaalden slechts 20 euro p.p. voor een kamer inclusief ontbijt. We waren wat huiverig omdat we een keer eerder een ander hotel geboekt hadden via deze actie en erg teleurgesteld waren vanwege de slechte kwaliteit van de kamer, maar deze keer was dat compleet anders.
Ten eerste kwamen we binnen in een ruime, nette en gezellige hal, met allerlei leuke zitjes en werden we vriendelijk verwelkomd door het personeel.
Ten tweede was de kamer fris en schoon, was er ruimte genoeg om de koffers te plaatsen en voelden de bedden comfortabel. Er lagen zelfs nog twee reepjes chocolade als welkom. Ook de badkamer was ruim en goed schoongemaakt.
Ten derde waren wij heel blij dat we een kamer aan de boskant kregen. Dat was lekker rustig en 's nachts heerlijk donker.
Ten vierde kregen we een uitstekend ontbijt met ruim voldoende keuzemogelijkheden. Alles werd ook snel aangevuld als het op dreigde te raken.
Ten vijfde is het een prachtig gelegen locatie tussen de bossen en tegenover een mooi ven waar je fijn omheen kunt wandelen.
Twee hele kleine minpuntjes:.
1) De parkeerplaats was nogal modderig en vol kuilen.
2) De eettafeltjes aan de zijkant stonden te dicht op elkaar waardoor het moeilijk was aan tafel te gaan zitten.
Wij komen heel graag nog eens terug in dit hotel, maar dan in de zomer.

Kamertip: Een kamer met uitzicht op het bos als je van rustig en donker houdt.
29 januari 2018 beoordeeld

Oisterwijk is een leuk plaatsje met gezellige restaurants (reserveer op zaterdag want het is er altijd druk!). Mooie omgeving met verschillende vennen en wandelroutes. Genoeg mogelijkheden in de omgeving om naar toe te gaan.

• Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
29 januari 2018 beoordeeld

Het was de eerste keer dat wij in een Fletcher Hotel verbleven en het was echt heel goed. Het hotel is heel mooi gelegen temidden van een wandelparadijs. De Comfort kamer was netjes, badkamer met douche heel proper, voor ons was het een perfect ontbijt, heel vriendelijk personeel ook. We verbleven er maar één nachtje omdat we het een te lange rit naar huis vonden en we hebben absoluut geen spijt van onze beslissing, we zijn zeer tevreden. Wij plannen al een weekend om er terug naartoe te gaan !

• Verbleef: januari 2018, reisde met familie