AnnaNijmegen
Nijmegen, Nederland

Mooi rustig hotel

4,0 van 5 bollen12 mei 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Mooi hotel, rustig gelegen met een goed restaurant. Paar kleine puntjes. Geen zeep op de kamer, die we overigens wel meteen kregen toen we er om vroegen. Kamerdeur die niet automatisch in het slot valt, wat wij pas ontdekten bij terugkomst, maar blijkbaar al wel bekend was bij de receptie. In het restaurant, geen karaf water mogelijk, alleen betaalde flessen wat wat ongastvrij voelde. Geen uitleg bij het ontbijt, er bleek achteraf meer mogelijk te zijn dan we dachten waardoor het ontbijt wat kariger overkwam dan het blijkbaar kon zijn. Kortom, mooi hotel, fijne plek, maar voor het geld wat je betaald mag je verwachten dat alles helemaal in orde is.
Datum van verblijf: mei 2024
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Volledig restitueerbaar
        3.6 km van Hotel De Leijhof Oisterwijk
        Garden
          3.3 km van Hotel De Leijhof Oisterwijk
          Gratis parkeren
          Het appartement van binnen.
          • Agoda.com
          4.0 km van Hotel De Leijhof Oisterwijk
          Meer hotels in Oisterwijk bekijken
          Beoordeeld op 15 februari 2024 via mobiele applicatie

Hotel geboekt voor 1 nacht met Valentijn. Mooie kamer met alle faciliteiten behalve douchegel ( die ontbrak echter) een goed bed (de geur in de kamer was minder) het ontbijt was lekker maar eerder beperkt in aanbod ( het is een á la carte ontbijt) in een nette kleurrijke ruimte.

Kamertip: Kijk of er douchegel aanwezig is
          Datum van verblijf: februari 2024
          Beoordeeld op 29 augustus 2023 via mobiele applicatie

Derde keer in Hotel De Leijhof en weer helemaal tevreden. Van de gastvrije, persoonlijke ontvangst, de suite met heerlijk bed tot en met de badkamer. Bovendien kun je er goed parkeren op eigen terrein. Binnen 10 wandelminuten sta je in het gezellige Oisterwijk, dus de locatie is uitstekend.

Kamertip: Een suite is een stuk ruimer en luxer dan de standaard kamer.
          Datum van verblijf: augustus 2023
          Reistype: Reisde voor zaken
          Hotel de Leijhof, General Manager van Hotel De Leijhof Oisterwijk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 september 2023

Beste,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden over ons prachtige Hotel. Ik ga uw complimenten met de rest van het team delen! Graag verwelkomen wij u snel weer!

Meike || Guest Relations

Beoordeeld op 25 juni 2023 via mobiele applicatie

Met 8 vriendinnen zijn we in Hotel De Leijhof neergestreken. Brabantse gastvrijheid ten top. Het personeel ontzettend aardig en behulpzaam. Heerlijk 4- gangendiner gegeten en lekker geslapen in de mooie slaapkamers en met veel plezier gebruik gemaakt van de ruime moderne badkamers. Het ontbijt à la Carte was een kers op de taart, ik kan dit hotel van harte aanbevelen en kom zeker terug.

Datum van verblijf: juni 2023
          Hotel de Leijhof, General Manager van Hotel De Leijhof Oisterwijk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juni 2023

Beste Veronique,

Vriendelijk bedankt voor uw complimenten en uw hoge beoordeling van Hotel de Leijhof Oisterwijk! Wat ontzettend fijn om te mogen lezen dat u van uw verblijf heeft genoten en dat u tevreden bent over de gastvrijheid, het diner, de kamers en het heerlijke ontbijt! Wij zullen uw mooie woorden zeker met trots delen binnen ons Team.

Hopelijk mogen wij u snel weer welkom heten in Hotel de Leijhof Oisterwijk!

Beoordeeld op 3 juni 2023

Allereerst is de indruk erg goed. Van buiten ziet het hotel er mooi uit en de entree warm. Het inchecken e.d. ging vlot en de suite was prachtig.

De service was erg goed met zeer vriendelijk personeel.

Ik had een nachtje met ontbijt, maar helaas bied het menu geen veganistische opties aan, behalve een bakje fruit. Dit is natuurlijk geen ontbijt.

Tevens zwemmen er levende kreeften in lege aquariums, dit kan echt niet meer anno 2023! Kreeften sckalenen niet uit bij pijn, zoals de meeste dieren en de mens. De zogeheten 'shock' hebben ze niet, dus ze voelen pijn tot de laatste seconde.

Kortom een mooi hotel met goede service, maar ouderwets als het gaat om het eten en de kreeften mishandeling.

Te adviseren aan mensen die niets geven om dieren, maar een absolute no-go voor mensen die veganistisch leven.

Om positief af te sluiten vond ik het heel leuk om een persoonlijk geschreven kaartje te krijgen bij aankomst. Lief!

Kamertip: Dit hotel geeft geen aandacht aan de veganistische leefstijl. Dus vegan vrienden opgelet! Ga hier niet heen.
          Datum van verblijf: juni 2023
          Hotel de Leijhof, General Manager van Hotel De Leijhof Oisterwijk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juni 2023

Beste gast,

Vriendelijk bedankt voor uw complimenten en uw hoge beoordeling van Hotel de Leijhof Oisterwijk! Wat ontzettend fijn om te mogen lezen dat u van uw verblijf heeft genoten en dat u tevreden bent over ons prachtige hotel. Tevens vind ik het spijtig om te horen dat u geen goede opties bij het ontbijt aangeboden heeft gekregen daar dat u veganistisch bent. Wij zullen uw mooie woorden met trots delen binnen ons Team en de feedback nemen wij zeker mee.

Hopelijk mogen wij u snel weer welkom heten in Hotel de Leijhof Oisterwijk.

Beoordeeld op 16 maart 2023

Het hotel op zich valt best mee al zijn er wat de kamer(€ 154 per nacht) betreft wel enkele minpunten. De kamer op zich is redelijk klein, de WC bevindt zich in de (té kleine) badkamer, er is geen Kleenex voorhanden en ook geen (gratis) fles water. Het restaurant heeft een nogal bizarre "à la carte" service (diner) waar je alle bestelde gerechten kan delen met je tafelgenoten en die in één keer op tafel worden gebracht. Ook het ontbijt moet je à la carte bestellen en de bediening is best rommelig. Wat is er mis met een simpel ontbijtbuffet waar je zo vaak je wil kan langsgaan ?!

Datum van verblijf: maart 2023
          Hotel de Leijhof, General Manager van Hotel De Leijhof Oisterwijk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 maart 2023

Hartelijk dank Rolanski, dat u de tijd heeft genomen uw ervaring te delen voortkomend uit uw verblijf bij ons in Hotel de Leijhof Oisterwijk.

Wij vinden het ontzettend spijtig dat wij er niet volledig in zijn geslaagd aan uw verwachtingen te voldoen met betrekking tot de service. Normaal gesproken staat er een fles plat en bruis water in de minibar vanuit ons. Ook staat er Kleenex in de badkamer. Wij vinden het verbazingwekkend om te horen dat dit bij u niet van toepassing was. Vanzelfsprekend bieden wij hiervoor onze welgemeende excuses aan.

Wij zijn een Boutique hotel met niet al te veel kamers, waardoor een ontbijt buffet voor veel voedselverspilling zorgt. Daarom hebben wij de keuze gemaakt om het ontbijt in een uniek á la carte vorm te geven. Zo voorkomen we voedselverspilling en worden alle gerechten met veel liefde, vers voor u bereid. Wist u dat u onbeperkt kunt bestellen? Zo heeft iedereen de keuze hoe veel gerechten hij/zij besteld. En proberen we iedereen tevreden te houden.

Mocht u nog een keer bij ons willen overnachten, gaan wij er tezamen met het hele team er alles aan doen om u een onvergetelijk verblijf te geven. Aarzel dan ook niet om contact op te nemen met de receptie.

Wij hopen u nogmaals te mogen ontvangen bij Hotel de Leijhof!