Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 205
Hotels.comUS$ 205
PricelineUS$ 206
TravelocityUS$ 205
Orbitz.comUS$ 205
eDreamsUS$ 206
Beoordeeld op 30 september 2022

wij hebben genoten... wat een bediening.... en o zo vriendelijk.....met achteraf nog een cocktail in hun prachtige vernieuwde bar......wij komen zeker terug en liefst zo vlug mogelijk.......wij zullen zeker niet nalaten jullie hotel bij onze vrienden aan te bevelen wat wij intussen reeds gedaan hebben

Kamertip: het zijn allemaal identieke vernieuwde kamers
Datum van verblijf: augustus 2022
Hotel de Leijhof, General Manager van Hotel de Leijhof Oisterwijk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 september 2022

Beste freda8870,

Hartelijk dank voor uw positieve recensie over Hotel de Leijhof Oisterwijk.

Wij vinden het fijn om te horen dat u zo heeft genoten van uw verblijf bij ons. Iedere dag weer doen wij met het Team ons uiterste best om een fantastisch verblijf te verzorgen voor onze gasten. Uw positieve recensie is een beloning voor ons harde werk en wordt enorm gewaardeerd!

Beoordeeld op 30 september 2022 via mobiele applicatie

Mooie locatie en fraai gebouw; ligt op loopafstand van het centrum. Voldoende parkeergelegenheid en meerdere laadpalen beschikbaar. Kamer perfect verzorgd. Ontbijt wordt aan tafel geserveerd. Het bedienend personeel daagt je echt uit om het ervan te nemen.

Beste jaapb831,

Beoordeeld op 15 september 2022

De Leijhof is gewoon een top boetiekhotel.
Alles is perfect, de kamers zijn prachtig, het ontbijt verrukkelijk, het restaurant is top,.... kortom de algemene sfeer maakt ieder verblijf tot een aangename ervaring.
Maar wat de Leijhof er echt doet uitspringen is het personeel : allemaal top professioneel, vriendelijk en behulpzaam en dat maakt écht het verschil!

• Reistype: Reisde voor zaken
Hotel de Leijhof, General Manager van Hotel de Leijhof Oisterwijk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 september 2022

Beste 684willemd,

Beoordeeld op 14 september 2022 via mobiele applicatie

Wij verbleven bij De Leijhof na onze huwelijksdag met onze familie. Alles was perfect geregeld, persoonlijk ontvangst en de volgende ochtend ontbijt a la carte, eveneens zeer goed verzorgd. Een absolute aanrader voor als je in Oisterwijk verblijft.

Datum van verblijf: september 2022
Hotel de Leijhof, General Manager van Hotel de Leijhof Oisterwijk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 september 2022

Beste Pieter J,

Beoordeeld op 8 september 2022

Voor de derde keer was dit een prachtige ervaring. We genoten van elk detail. Perfecte kamers, ruime parking en fietsenberging, uiterst vriendelijk personeel van receptie tot restaurant. Uitstekend culinair genieten van 4 en 6 gangenmenu. Zeer mooie fietsomgeving en gezellig genieten in Oisterwijk centrum op enkele honderden meters afstand. Wij komen zeker terug !

Kamertip: alle kamers zijn prima !
Datum van verblijf: augustus 2022
Hotel de Leijhof, General Manager van Hotel de Leijhof Oisterwijk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 september 2022

Beste 534karelv,