Gratis annuleren tot 08-10-22
PricelineUS$ 161
TravelocityUS$ 164
FindHotelUS$ 161
Beoordeeld op 27 juli 2022 via mobiele applicatie

Met 2 stellen een arrangement geboekt: overnachting in junior suite, 4 gangen diner met champagne als aperitief en uitgebreid ontbijt a la carte in de tuin. Echt geweldig, enorm genoten van eten, het weer, de mooie kamer en de gezellige bediening. Voor herhaling vatbaar!

Datum van verblijf: juli 2022
Hotel de Leijhof, General Manager van Hotel de Leijhof Oisterwijk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 augustus 2022

Beste 659kirstend,

Hartelijk dank voor uw positieve recensie over Hotel de Leijhof Oisterwijk.

Wij vinden het fijn om te horen dat u zo heeft genoten van uw verblijf bij ons. Iedere dag weer doen wij met het Team ons uiterste best om een fantastisch verblijf te verzorgen voor onze gasten. Uw positieve recensie is een beloning voor ons harde werk en wordt enorm gewaardeerd!

Graag verwelkomen wij u snel opnieuw in Hotel de Leijhof Oisterwijk!

Beoordeeld op 20 juli 2022 via mobiele applicatie

Wij hebben genoten van ons verblijf in dit hotel. Alles goed geregeld, erg vriendelijk personeel, hele mooie schone suite, perfect 6 gangen diner met wijnarrangement bij The George.
De ligging is ook fantastisch; 5 minuten lopen en je bent in het gezellige centrum van Oisterwijk.

Beste Annetland,

Beoordeeld op 13 juli 2022

We hebben de Master Suite geboekt voor onze huwelijksnacht (en ontbijt:)). De service (m.n. receptie/Mara) was perfect en enthousiast. De kwaliteit en sfeer waren uitstekend. Zo leuk en fijn om hier de nacht na het huwelijksfeest door te brengen.

Kamertip: Master Suite is top!

Beste meneer Verhoef,

Hartelijk dank voor uw positieve recensie over Hotel de Leijhof Oisterwijk.

Het was mij een waar genoegen om deel te mogen maken van uw prachtige dag! :):):)

Graag verwelkomen wij u snel opnieuw in Hotel de Leijhof Oisterwijk!

Beoordeeld op 20 juni 2022

bij aankomst vriendelijk ontvangen, prachtige gemoderniseerde kamer, het restaurant heeft fantastische gerechten op de kaart staan, en verschillende thema avonden, wij komen snel weer een keer terug om hier te verblijven

Datum van verblijf: juni 2022
Hotel de Leijhof, General Manager van Hotel de Leijhof Oisterwijk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juni 2022

Beste Erica,

Beoordeeld op 20 juni 2022

De kamer is mooi en praktisch ingericht. Ruime badkamer. Erg schoon.
Heerlijk bed.
Een kreeften menu in The George is een aanrader.
In PERK’S Treasure Lounge was de barman een artiest en top entertainer als het gaat om whisky, gin en cocktails.

Kamertip: Elke kamer is een goede kamer
Datum van verblijf: juni 2022

Beste Pierre,