Beoordeeld op 27 mei 2018

Dit hotel heeft een mooi en sfeervol restaurant. Ook bestaat de mogelijkheid om bij goed weer buiten te eten in de afgesloten tuin. Wij waren met een gezelschap van 12 personen en hebben heerlijk gegeten. De borden waren prachtig opgemaakt en de gerechten waren verrassend. Het enige minpuntje was dat de tijd tussen de gerechten erg lang was. Maar verder perfect!

Beoordeeld op 8 mei 2018 via mobiele applicatie

Wat een service, vriendelijkheid en kwaliteit. Een upgrade op onze suite gehad, overheerlijk gegeten en goed verzorgd ontbijt. Een echte aanrader.

De bedden waren heerlijk en ruim. Heel rustig qua omgeving. Mooi ingericht.

Datum van verblijf: mei 2018
leijhof, General Manager van Hotel de Leijhof Oisterwijk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 mei 2018

Wat fantastisch Sandra om dit mooie compliment van u te mogen ontvangen! Ik deel deze met trots binnen ons Team. Hopelijk mogen wij u bij een toekomstig verblijf wederom in Hotel de Leijhof Oisterwijk verwelkomen. Met vriendelijke groet, Thomas Dijst – Hotel Manager – Hotel de Leijhof Oisterwijk

Beoordeeld op 7 mei 2018 via mobiele applicatie

Warme welkom, mooie moderne kamers met alle comfort, lekker verzorgd ontbijt.
In de badkamer is de vloer wel volledig nat als je een douche neemt. De inloopdouche is nl net Iets te klein om een goede afwatering mogelijk te maken. De spiegel is ook direct bedampt als je je doucht, dat is jammer. Goede bedden, wel jammer dat er geen flesje water aangeboden wordt in de kamer.
Ontbijt volledig, heel vriendelijke bediening en mooie omgeving
Wij huurden ook fietsen. De herenfiets had wel een grondige herstelbeurt nodig: voorwiel en zadel zaten niet goed vast. Dat was wel jammer op onze lange fietstocht.
Goede parkeergelegenheid en vlakbij centrum gelegen: ideaal om een weekendje weg te zijn in een supergezellig. Brabants stadje.

Datum van verblijf: mei 2018

Ik ben ontzettend blij te lezen dat u een prettig verblijf heeft gehad en heeft genoten van alle services en faciliteiten die ons team te bieden heeft. Graag zien wij u snel weer bij Hotel de Leijhof Oisterwijk! Met vriendelijke groet, Thomas Dijst - Hotel Manager - Hotel de Leijhof Oisterwijk

Beoordeeld op 6 mei 2018 via mobiele applicatie

nachtje weg. prima keuze. mooie ruime kamer met super bed. wat een leuke ervaring om tijdens het diner aan de bar bij keuken te kunnen zitten. vaklui! ontbijt heel uitgebreid. lekker vers brood. het personeel? Gemotiveerd..betrokken en werkt met passie

Datum van verblijf: mei 2018
leijhof, Manager van Hotel de Leijhof Oisterwijk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 mei 2018

Wat heerlijk om uw enthousiaste review te mogen lezen, hartelijk dank hiervoor. Wij zijn erg blij te horen dat u zo heeft genoten van ons heerlijke eten en geweldige vriendelijkheid. Graag verwelkomen wij u snel weer in Hotel de Leijhof Oisterwijk! Met vriendelijke groet, Thomas Dijst – Hotel Manager – Hotel de Leijhof Oisterwijk

Beoordeeld op 6 mei 2018

Bij aankomst prima door Thomas ontvangen en netjes naar onze kamer gebracht
Schone kamers en een heerlijk ontbijt
Hotel ligt 5 minuten van het centrum dus lekker centraal
Rustig gelegen dus een heerlijke nachtrust
De volgende dag weer uitgerust op de fiets naar Giessenburg ( 50 km)

Datum van verblijf: mei 2018

Wat fijn te horen dat u zo heeft genoten van verblijf met ons! Een zeer gewaardeerd compliment. Hartelijk dank voor uw lovende woorden over ons ontbijt en fijne ligging nabij het sfeervolle centrum van Oisterwijk! Met vriendelijke groet, Thomas Dijst – Hotel Manager – Hotel de Leijhof Oisterwijk