Hotel de Leijhof Oisterwijk
Landgoed De Rosep(Oisterwijk)
Hotel De Druiventros(Berkel-Enschot)
  • Restaurant
18 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Over het Brabantse land en de Brabantse warmte bestaan veel verhalen en -zelfs- liedjes. Hier is het allemaal waar: prettige, persoonlijke ontvangst, upgrade, mooie kamer met uitstekende badkamer met regendouche, geweldig ontbijt en prima restaurant. Je loopt in minder dan tien minuten naar de mooie winkels en gezellige restaurants en je rijdt in twintig minuten nasr het centrum van Den Bosch. Genieten!

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
leijhof, General Manager van Hotel de Leijhof Oisterwijk, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 februari 2018

Wat heerlijk om uw recente ervaring in ons hotel te mogen lezen Peter! Wij zijn heel blij om te horen dat u zo heeft genoten van onze Brabantse gastvrijheid en fijne locatie nabij het sfeervolle centrum van Oisterwijk. Hopelijk mogen wij u snel weer verwelkomen in Hotel de Leijhof Oisterwijk! Met vriendelijke groet, Thomas Dijst - Hotel Manager - Hotel de Leijhof Oisterwijk

15 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel is prima gelegen en je bent snel in het centrum. De ontvangst was erg persoonlijk en we kregen een upgrade naar een junior suite. Top kamer en dito badkamer. Erg compleet. Het ontbijt was ook af. Breed assortiment en erg vriendelijke bediening.
Enige minpuntje was dat men om 8 uur verder ging met de verbouwing waarmee men bezig is. Hier hadden ze beter even mee kunnen wachten tot na 10uur als men uitgecheckt dient te zijn.
Zeker een aanrader!

Verbleef: februari 2018
leijhof, General Manager van Hotel de Leijhof Oisterwijk, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 februari 2018

Wat fijn om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf in één van onze Junior Suites! Hartelijk dank voor uw complimenten over ons gastvrije en behulpzame Team. Ik zal deze complimenten zeker met ze delen. Wij zijn ook erg blij te horen dat u zo heeft genoten van ons gevarieerde ontbijt buffet, inclusief verse smoothie. Hopelijk snel tot ziens in Hotel de Leijhof Oisterwijk! Met vriendelijke groet, Thomas Dijst - Hotel Manager - Hotel de Leijhof Oisterwijk

14 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In tegenstelling tot hotel De Rosep in Oisterwijk dat we eerder bezochten, is dit hotel wat minder goed gelegen in een woonwijk met aan de achterzijde een industrie terrein.
De comfort kamers zijn klein maar uiterst functioneel ingericht met alle comfort.
We waren er met heel de familie om een verjaardag te vieren. Het diner was dan ook het belangrijkste doel van de trip.
46 euro voor drie gangen a la carte is zeker niet overdreven en alles was goed klaargemaakt en netjes gepresenteerd.
Een dikke pluim voor het personeel. Allemaal even vriendelijk. Je voelde je echt welkom als gast.
En dan 's morgens het ontbijt: wauw. Een welverdiende 10!
Enig puntje van 'kritiek': eigenlijk was 1 overnachting te weinig om alles te ontdekken wat de ontbijttafel te bieden had.

Verbleef: januari 2018, reisde met familie
leijhof, General Manager van Hotel de Leijhof Oisterwijk, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 januari 2018

Wij zijn erg vereerd Marc om te lezen dat u ons uitgebreid ontbijt assortiment zo ontzettend lekker vindt. Wat fijn om te horen dat u heeft genoten van een heerlijk diner met uw familie in ons restaurant! Uw lovende woorden over ons vriendelijke Team wordt ontzettend gewaardeerd. Hopelijk zien wij u snel weer terug in Hotel de Leijhof Oisterwijk om verder te ontdekken wat ons ontbijtbuffet nog meer te bieden heeft! Met vriendelijke groet, Thomas Dijst - Hotel Manager - Hotel de Leijhof Oisterwijk

13 januari 2018 beoordeeld

Erg vriendelijk persoon en mooie ligging van het hotel! Wij hebben er overnacht zodat we vroeg in de Efteling konden zijn (vlakbij en dus goed te doen vanuit dit hotel). Persoonlijk vond ik de kamer wel erg krap, met weinig bewegingsruimte. Wij hebben erg gelachen met de gigantische televisie die niet echt in proportie was met de grootte van de kamer. Desalniettemin wel een mooie en erg propere kamer. Als tussenovernachting vind ik het zeker een aanrader, maar voor een langer verblijf zou ik misschien voor een andere optie gaan.
Wat betreft het ontbijt absoluut geen klachten: erg rijkelijk en lekker met daarbovenop champagne en/of vers fruitsap.

• Verbleef: december 2017, reisde met familie

Hartelijk dank Jilleke voor uw complimenten over ons vriendelijke Team en mooie ligging van ons hotel! Wat fijn om te horen dat u een goede start van uw dag heeft gehad met ons heerlijke ontbijt assortiment, inclusief ons vers fruit en champagne in het weekend. Wist u dat onze Deluxe Rooms meer ruimte bieden dan onze Comfort Rooms, plus over een grote badkamer beschikken? Hopelijk mogen wij u snel weer verwelkomen in Hotel de Leijhof Oisterwijk om deze hotelkamer aan u te laten zien! Met vriendelijke groet, Thomas Dijst - Hotel Manager - Hotel de Leijhof Oisterwijk

3 januari 2018 beoordeeld

Het begint al met de uitstraling van het hotel als je aan komt rijden.
De vriendelijkheid/behulpzaamheid van al het personeel is prima.
Bij het ontbijt was er ruime keus en het diner was van hoge kwaliteit.
Kamer zag er goed en schoon uit, bedden waren goed waardoor we prima hebben geslapen.
Vanuit het hotel loop je in 5 a 10 minuten naar het gezellige centrum van Oisterwijk om lekker te shoppen of te eten in een van de vele eetgelegenheden.

• Verbleef: december 2017, reisde met een partner
leijhof, General Manager van Hotel de Leijhof Oisterwijk, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 januari 2018

Wat heerlijk om uw prachtige review met als titel top hotel te mogen lezen! Wij zijn erg blij te horen dat u heerlijk heeft gedineerd in ons restaurant en genoten heeft van ons smaakvolle ontbijt assortiment, inclusief versgeperst sinaasappelsap. Wij kijken uit naar uw terugkomst in Hotel de Leijhof Oisterwijk! Met vriendelijke groet, Thomas Dijst - Hotel Manager - Hotel de Leijhof Oisterwijk