Beoordeeld op 17 januari 2018

Mooi gelegen hotel met een mooie wellness die we hier mede op uit hebben gekozen. Wandelingen in het natuurgebied beginnen aan de overkant. Net en correct personeel die je goed helpen en vriendelijk zijn.
Puntje van aandacht: als een van de sauna's defect is zou het prettig zijn als dit bij inchecken even gemeld word.

Datum van verblijf: december 2017
H V, Front Office Manager van Landgoed De Rosep, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 januari 2018

Geachte gast,

Prettig om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad. Onze excuses als één van de sauna's defect was tijdens uw verblijf. Wij doen er uiteraard alles aan om dit te voorkomen.

Graag verwelkomen wij u in de toekomst nogmaals op ons landgoed!

Paul Mutsaarts

Beoordeeld op 29 december 2017 via mobiele applicatie

Wij zijn hier 2 nachten gebleven met mijn zoontje van 4. Heerlijk genoten van welnes s en bubbelbad. Ontbijt is goed en de 2e ochtend hadden ze voor mij al een tafel met kinderstoel klaar staan. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Prima te combineren met een dagje naar Efteling.

Beoordeeld op 22 december 2017

Ontvangst bij receptie was zeer correct. De kamer was uitstekend. Daarna in het restaurant een diner genoten.
De volgende morgen van een uitstekend ontbijt genoten. Alles in het hotel is van een zeer goede kwaliteit. Van alle medewerkers tot de kamers perfect

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 9 december 2017 via mobiele applicatie

We komen hier al 30 jaar. Familie reünie waar het nodige wordt verbruikt.
Dit weekeind weer zo.
2 nachten waarvan 1 gereserveerd voor ons 8-en. De volgende avond zijn nog maar met ons 4-en en is er een feest voor 180 man, gevolg; geen plek meer voor ins in het restaurant . Volslagen verrassing .
Dus de stad dan maar in; alles volgeboekt!! Komen in een restaurant terecht wat een laatste keuze is, omdat er plek is.
Al met al een vreselijke behandeling van een ooit zo zeer gul en warm landgoed die zn oude vertrouwde gasten voor een feest van 180 man zomaar overboord gooit..!! Niet heel erg fraai na al die jaren flink te hebben gespendeerd.
Zo much voor klanten binding.

Tot ziens De Rosep !

Datum van verblijf: december 2017
H V, Eigenaar van Landgoed De Rosep, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 december 2017

Geachte gast, hartelijk dank voor uw review. Wij vinden het jammer om te lezen dat uw verblijf niet naar wens is geweest. Ons restaurant was inderdaad vol geboekt door andere hotelgasten welke wel gereserveerd hadden. Dit zoals u tevens op vrijdagavond heeft gedaan. Onze partijen worden altijd in een aparte ruimte gehouden. Wij begrijpen dat het dan erg vervelend is als tevens de restaurants in de stad volgeboekt zijn, echter hebben wij in de middag een vergelijkbaar restaurant voorgesteld, hier heeft u geen gebruik van gemaakt.

Wij blijven uw familietraditie graag in ere houden en hopen u in de toekomst weer te mogen ontvangen op ons landgoed!

Landgoed de Rosep

Henri Verhoeven
Directeur

Beoordeeld op 16 november 2017

We waren op vakantie met een sportclub. Kamer is aan vernieuwing toe, kregen zelf ons kluisje niet meer open. Maar de nachtwaker heeft ons geholpen en heeft het moeten open slijpen. Het eten was super zowel ontbijt, middag maal en avond eten. Heel mooie buurt!

Datum van verblijf: september 2017