Landgoed De Rosep
  • Restaurant
De Rozephoeve(Oisterwijk)
Agoda.com
29 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier 2 nachten gebleven met mijn zoontje van 4. Heerlijk genoten van welnes s en bubbelbad. Ontbijt is goed en de 2e ochtend hadden ze voor mij al een tafel met kinderstoel klaar staan. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Prima te combineren met een dagje naar Efteling.

Verbleef: december 2017, reisde met familie
22 december 2017 beoordeeld

Ontvangst bij receptie was zeer correct. De kamer was uitstekend. Daarna in het restaurant een diner genoten.
De volgende morgen van een uitstekend ontbijt genoten. Alles in het hotel is van een zeer goede kwaliteit. Van alle medewerkers tot de kamers perfect

Verbleef: oktober 2017, reisde met vrienden
9 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen hier al 30 jaar. Familie reünie waar het nodige wordt verbruikt.
Dit weekeind weer zo.
2 nachten waarvan 1 gereserveerd voor ons 8-en. De volgende avond zijn nog maar met ons 4-en en is er een feest voor 180 man, gevolg; geen plek meer voor ins in het restaurant . Volslagen verrassing .
Dus de stad dan maar in; alles volgeboekt!! Komen in een restaurant terecht wat een laatste keuze is, omdat er plek is.
Al met al een vreselijke behandeling van een ooit zo zeer gul en warm landgoed die zn oude vertrouwde gasten voor een feest van 180 man zomaar overboord gooit..!! Niet heel erg fraai na al die jaren flink te hebben gespendeerd.
Zo much voor klanten binding.

Tot ziens De Rosep !

Verbleef: december 2017, reisde met familie
H V, Eigenaar van Landgoed De Rosep, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 december 2017

Geachte gast, hartelijk dank voor uw review. Wij vinden het jammer om te lezen dat uw verblijf niet naar wens is geweest. Ons restaurant was inderdaad vol geboekt door andere hotelgasten welke wel gereserveerd hadden. Dit zoals u tevens op vrijdagavond heeft gedaan. Onze partijen worden altijd in een aparte ruimte gehouden. Wij begrijpen dat het dan erg vervelend is als tevens de restaurants in de stad volgeboekt zijn, echter hebben wij in de middag een vergelijkbaar restaurant voorgesteld, hier heeft u geen gebruik van gemaakt.

Wij blijven uw familietraditie graag in ere houden en hopen u in de toekomst weer te mogen ontvangen op ons landgoed!

Landgoed de Rosep

Henri Verhoeven
Directeur

16 november 2017 beoordeeld

We waren op vakantie met een sportclub. Kamer is aan vernieuwing toe, kregen zelf ons kluisje niet meer open. Maar de nachtwaker heeft ons geholpen en heeft het moeten open slijpen. Het eten was super zowel ontbijt, middag maal en avond eten. Heel mooie buurt!

• Verbleef: september 2017, reisde met vrienden
11 november 2017 beoordeeld

Minpunt kosten voor hulphonden ivm schoonmaak echt een min punt bij veel hotels e.d. ook erg hulphond onvriendelijk zo en geen echte rolstoel kamers en maar 1 minder valide parkeerplaats ontbijt wel oke maar als honden alleen op kamer zijn en blaffen omdat het rumoerig is in de buurt v/d kamer en eigenaren ergens anders zijn verplicht terug moeten komen ivm klagen van gasten had op zijn minst even kunnen uiten dat het hulphondjes zijn en men misschien wat luidruchtig op de gang was bij het voor bij lopen

Verbleef: november 2017