“Erg gezellig en goed”

Keukens: Frans, Nederlands, Internationaal
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Lunch, Buiten zitten
5 weken geleden beoordeeld

Prima prijs/kwaliteit voor wat je krijgt. Een 3 gangen menu gedaan en dat was gewoon goed. Erg enthousiast en vlot personeel. Toppers! Dit maakt en bepaalt heel erg de sfeer.
We komen graag een keer terug.

16 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op het gezellige terras van LieveLente een kopje koffie gedronken. Prima koffie en aardige bediening. Je zit hier prima met uitzicht op het geanimeerde publiek aan de Lind.

6 augustus 2019 beoordeeld

Gezellige terras, aardige bediening maar de kwaliteit van de lunch is matig. Ik had een panini kip teryaki en mijn man een vissandwich. Het broodje was geen panini, er zat wel veel vlees ( met behoorlijk wat vet!) maar de sesam heb ik niet kunnen ontdekken in de saus... Liever wat meer aangeklede saus met champignons, bosui of zo dan zoveel vlees!! De toasts vd vissandwich mogen ook wat luxer zijn, 3 dunne sneetjes wit busbrood is echt goedkoop.
Al met al het is leuk om een drankje te doen maar lunchen doen we hier niet meer.

12 juni 2019 beoordeeld

goedkope hapjes geen kwaliteit, komen denk bij de aldi of lidl vandaan zo proeven ze..., maar helaas wel de prijs van de duurdere merken.

Datum van bezoek: juni 2019
31 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Onverwacht groot feest. De Kibbeling voor nog geen tientje is van uitzonderlijk lekkere kwaliteit, onmiskenbaar uit eigen keuken. Ook de diverse gerechtjes daarna, allemaal lekker en vooral vers. Dank jullie wel LL’s, tot snel weer!

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Eetcafé Lieve Lente bekeken, bekeken ook

Oisterwijk, Noord-Brabant

In Eetcafé Lieve Lente geweest? Deel je ervaringen!