Orbitz.com
  • Gratis parkeren
Fletcher Hotel-Restaurant Boschoord(Oisterwijk)(Heel veel waar voor je geld!)
Landgoed De Rosep(Oisterwijk)
  • Gratis parkeren
De Waterput(Oisterwijk)(Heel veel waar voor je geld!)
De Rozephoeve(Oisterwijk)
Agoda.com
Hotel Stille Wilde(Oisterwijk)
Priceline
  • Bar/lounge
23 februari 2018 beoordeeld

Het hotel/restaurant ligt heel rustig in een bosrijke omgeving. We hadden de familiekamer op zolder. Bedden, kussen en indeling waren prima. De badkamer had zowel een ligbad als douche. Alleen jammer dat er een gewone douchekraan is, want de temperatuur jo-jo't van koud-warm.
De ramen kunnen goed verduisterd worden, maar het is enkel glas. Als late gasten uit het restaurant verstrekken, hoor je dat goed.
De ontvangst voor TV was slecht; maar een paar kanalen. Wel is er in de gang een videotheek(je) waar beperkte keuze is voor een DVD.
Het ontbijt was ruim voldoende. Eitjes worden op vraag klaargemaakt. Lekker vers brood en vrij uitgebreid voor zo'n klein hotel.
Het personeel was altijd vriendelijk, en nam zelf wat tijd voor een babbeltje met onze 2 jonge dochters. Bij aankomst was het een beetje rommelig omdat de receptie ook gelijk de bar is.
's Avonds lekker gegeten, alhoewel de ossenhaas geen echte ossenhaas leek (pezig). Ook voor kleine kinderen is er keuze genoeg.

Kamertip: Er is maar één familiekamer (4 bedden) en je moet trappen doen.
  • Verbleef: februari 2018, reisde met familie
25 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Even er tussen uit om te bekomen in de Oisterwijkse bossen bracht ons, mijn man en ik, bij deze gelegenheid. We hadden er vroeger al eens een koffietje gedronken en we dachten toen dat we er wel eens konden gaan logeren... Het hotel had alles om een gezellige tijd door te brengen. Het personeel is super vriendelijk en alles verliep erg vlotjes. Het diner heeft ons blij gemaakt want alles was verzorgt, lekker en voldoende. Voorgerecht, hoofdgerecht, dessert en de wijn waren perfect in balans. Het ontbijt was ook in orde, grote keuze en genoeg van alles. Een gebakken eitje naar keuze was ook inbegrepen. De kamer was ook in orde. Een enkel minpuntje was voor mij de te kleine wasbak, die mocht wel wat groter en moderner zijn. Ons verblijf was algemeen gezien een succes, zeker daar ons hondje ook mee kon op de kamer. We gaan er zeker nog terug.

Verbleef: december 2017, reisde met familie
MeneervanEijck, Guest Relations Manager van Meneer van Eijck, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 december 2017

Beste Laura G,

Hartelijk dank voor uw verblijf in ons hotel tijdens de kerstdagen!

Leuk om te horen dat uw overnachting heeft voldaan aan uw verwachtingen. Daarnaast vinden wij het fijn dat het 4-gangen diner, met bijpassende wijnen en ons ontbijtbuffet in de smaak is gevallen.

Fijn dat de hotelkamer is bevallen. We zijn er inderdaad van op de hoogte dat de wasbak aan de kleine kant is. Op de planning staat dat wij begin 2018 onze badkamers gaan vernieuwen. Excuses daarvoor als u daardoor hinder heeft ervaren.

Bedankt voor uw feedback en we zien u graag weer een volgende gelegenheid.

Laura Pelle
Guest Relations Manager

25 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met Kerst in Oisterwijk, twee nachtjes in dit fijne hotel met m'n vrouw en ons hondje.

De ontvangst was heel vriendelijk. Je merkt ogenblikkelijk dat je als gast verwend wordt. Dat gevoel hadden we in het verleden ook al als we er even stoppen voor een snelle hap of een lekker kopje koffie.

De kamer is netjes en voldoende ruim, met een extra groot tweepersoonsbed. Lekker veel zachte kussens... De badkamer met douche was in orde, alleen vond ik de wasbak vrij onhandig.

Op de kamer is digitale televisie met alle Nederlandse zenders en voor ons Belgen ook de zenders één en canvas. We hadden wel wat problemen met de ontvangst, een beetje spelen met de antenne maakte het enigszins beter. Er zijn ook enkele dvd's ter beschikking... Maar daar zijn we niet aan toe gekomen.

Het ontbijt is ruim voorzien en lekker. Eitjes worden vers klaargemaakt.

Voor de lunch hadden we een lekker soepje. 's Avonds mocht het iets uitgebreider zijn. M'n vrouw nam de salade met geitenkaas en genoot van iedere hap. Ik zelf had geitenkaas met gerookte zalm en rode biet texturen... Een voltreffer.

Voor het hoofdgerecht namen we beide de kalfswang. Heerlijk zacht en bomvol smaak. Alle hoofdgerechten worden geserveerd met lekker krokant gebakken friet.

Ook de desserts waren een prima keuze. Een lekkere bavarois voor m'n vrouw en de moelleux voor mezelf.

Via deze weg nogmaals onze appreciatie voor de aangename ontvangst en het lekkere eten. Fijne feestdagen aan het voltallige team!

Verbleef: december 2017, reisde met een partner

Beste bopx,

Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden over het verblijf in ons hotel. We vinden het erg leuk om te lezen dat u het gevoel heeft gehad écht in de watten te zijn gelegd. De complimenten zal ik dan ook zeker overdragen naar het team.

Daarnaast is het ook erg fijn dat de kamer in de smaak is gevallen. Begin 2018 zullen wij starten met het verbouwen van de badkamers, zodat gasten geen hinder meer zullen ervaren van de wasbak. Doordat wij in de bossen gelegen zijn, is het signaal van de digitale televisie soms minder sterk. Het spelen met de antenne kan het signaal inderdaad verbeteren.

Leuk dat u ook uitgebreid gebruik heeft gemaakt van ons restaurant en zo heeft genoten van de gerechten. Onze koks waarderen uw complimenten enorm.

Nogmaals, hartelijk dank voor uw komst en we zien u graag binnenkort tegemoet voor een volgend bezoek.

Laura Pelle
Guest Relations Manager

13 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben een nacht verbleven in dit kleinschalige, rustige en romantische hotel. Je waant je in een soort boshut die erg sfeervol is ingericht. Gezellige verlichting buiten met open hasrd op terras aan.
Parkeerplaats naast en voor hotel. Vanuit hotel zijn diverse wandel- en fietsroutes mogelijk. Vraag bij personeel om flyers met verschillende routes.
Kamers zijn ook met smaak (landelijk) ingericht. Tv met alle gebruikelijke zenders, goede douche met lekkere straal. Voldoende kastruimte. Geen minibar of koelkast aanwezig, maar hebben wij niet gemist omdat we maar een nachtje in het hotel verbleven.
Restaurant beneden is ook erg gezellig, zeker in de avonduren. Prijs om te dineren vond ik wel relatief hoog, maar dat is persoonlijk. Standaard Bavaria bier van de tap, alsmede diverse andere bieren. Buiten groot terras met overkapping kachels.
Ontbijt was meer dan goed. Diverse broodjes en broodsoorten met beleg. Er wordt gevraagd op welke manier men ei wil hebben. Ontbijt is standaard inbegrepen bij de kamerprijs.
Locatie is een trouwlocatie en wordt gebruikt voor feesten en partijen. Toen wij er waren was er een feest, maar verder geen last van gehad.
Hotel is geschikt voor kinderen: speeltuin en trampoline buiten, binnen kist met knuffels en speelgoed aanwezig.
Personeel is erg vriendelijk en draagt ook in ruime mate bij aan sfeer hotel en restaurant!

Verbleef: november 2017, reisde met familie
13 november 2017 beoordeeld

Wij hebben een nacht verbleven in dit kleinschalige, rustige en romantische hotel. Je waant je in een soort van boshut die erg sfeervol is ingericht. Gezellige verlichting buiten met open haard op terras aan. Parkeerplaats naast en voor hotel. Vanuit hotel zijn er diverse wandel- en fietsroutes mogelijk. Vraag bij personeel om flyers met verschillende routes.
Kamers zijn ook met smaak (landelijk) ingericht. TV met alle gebruikelijke zenders, goede douche met lekkere straal. Voldoende kastruimte. GEEN minibar of koelkastje op de kamer, maar hebben wij niet gemist omdat we maar een nachtje in het hotel verbleven.
Restaurant beneden is ook erg gezellig, zeker in de avonduren. Prijs om te dineren vond ik wel relatief hoog, maar dat is persoonlijk. Standaard Bavaria bier van de tap, alsmede diverse andere bieren. Buiten groot terras, met onder overkapping kachels.
Ontbijt was meer dan goed. Diverse broodjes en broodsoorten, met beleg. Er wordt gevraagd op welke manier men ei wil bijvoorbeeld (gekookt, gebakken etc). Ontbijt is standaard bij de kamerprijs inbegrepen.
Hotel is zeer geschikt voor kinderen: speeltuin en trampoline buiten, binnen kist met knuffels en speelgoed etc. Kinderstoelen in restaurant aanwezig.
Personeel is erg vriendelijk en draagt ook heel veel bij aan de sfeer van deze accommodatie met bijbehorend restaurant!

Kamertip: Geen lift aanwezig, dus niet geschikt voor mensen in rolstoel of zij die geen trappen kunnen lopen! Hotel is zeer geschikt voor kinderen!
  • Verbleef: november 2017, reisde met familie