Beoordeeld op 25 december 2017 via mobiele applicatie

Met Kerst in Oisterwijk, twee nachtjes in dit fijne hotel met m'n vrouw en ons hondje.

De ontvangst was heel vriendelijk. Je merkt ogenblikkelijk dat je als gast verwend wordt. Dat gevoel hadden we in het verleden ook al als we er even stoppen voor een snelle hap of een lekker kopje koffie.

De kamer is netjes en voldoende ruim, met een extra groot tweepersoonsbed. Lekker veel zachte kussens... De badkamer met douche was in orde, alleen vond ik de wasbak vrij onhandig.

Op de kamer is digitale televisie met alle Nederlandse zenders en voor ons Belgen ook de zenders één en canvas. We hadden wel wat problemen met de ontvangst, een beetje spelen met de antenne maakte het enigszins beter. Er zijn ook enkele dvd's ter beschikking... Maar daar zijn we niet aan toe gekomen.

Het ontbijt is ruim voorzien en lekker. Eitjes worden vers klaargemaakt.

Voor de lunch hadden we een lekker soepje. 's Avonds mocht het iets uitgebreider zijn. M'n vrouw nam de salade met geitenkaas en genoot van iedere hap. Ik zelf had geitenkaas met gerookte zalm en rode biet texturen... Een voltreffer.

Voor het hoofdgerecht namen we beide de kalfswang. Heerlijk zacht en bomvol smaak. Alle hoofdgerechten worden geserveerd met lekker krokant gebakken friet.

Ook de desserts waren een prima keuze. Een lekkere bavarois voor m'n vrouw en de moelleux voor mezelf.

Via deze weg nogmaals onze appreciatie voor de aangename ontvangst en het lekkere eten. Fijne feestdagen aan het voltallige team!

Datum van verblijf: december 2017
MeneervanEijck, Guest Relations Manager van Meneer van Eijck, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 december 2017

Beste bopx,

Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden over het verblijf in ons hotel. We vinden het erg leuk om te lezen dat u het gevoel heeft gehad écht in de watten te zijn gelegd. De complimenten zal ik dan ook zeker overdragen naar het team.

Daarnaast is het ook erg fijn dat de kamer in de smaak is gevallen. Begin 2018 zullen wij starten met het verbouwen van de badkamers, zodat gasten geen hinder meer zullen ervaren van de wasbak. Doordat wij in de bossen gelegen zijn, is het signaal van de digitale televisie soms minder sterk. Het spelen met de antenne kan het signaal inderdaad verbeteren.

Leuk dat u ook uitgebreid gebruik heeft gemaakt van ons restaurant en zo heeft genoten van de gerechten. Onze koks waarderen uw complimenten enorm.

Nogmaals, hartelijk dank voor uw komst en we zien u graag binnenkort tegemoet voor een volgend bezoek.

Laura Pelle
Guest Relations Manager

Beoordeeld op 13 november 2017 via mobiele applicatie

Wij hebben een nacht verbleven in dit kleinschalige, rustige en romantische hotel. Je waant je in een soort boshut die erg sfeervol is ingericht. Gezellige verlichting buiten met open hasrd op terras aan.
Parkeerplaats naast en voor hotel. Vanuit hotel zijn diverse wandel- en fietsroutes mogelijk. Vraag bij personeel om flyers met verschillende routes.
Kamers zijn ook met smaak (landelijk) ingericht. Tv met alle gebruikelijke zenders, goede douche met lekkere straal. Voldoende kastruimte. Geen minibar of koelkast aanwezig, maar hebben wij niet gemist omdat we maar een nachtje in het hotel verbleven.
Restaurant beneden is ook erg gezellig, zeker in de avonduren. Prijs om te dineren vond ik wel relatief hoog, maar dat is persoonlijk. Standaard Bavaria bier van de tap, alsmede diverse andere bieren. Buiten groot terras met overkapping kachels.
Ontbijt was meer dan goed. Diverse broodjes en broodsoorten met beleg. Er wordt gevraagd op welke manier men ei wil hebben. Ontbijt is standaard inbegrepen bij de kamerprijs.
Locatie is een trouwlocatie en wordt gebruikt voor feesten en partijen. Toen wij er waren was er een feest, maar verder geen last van gehad.
Hotel is geschikt voor kinderen: speeltuin en trampoline buiten, binnen kist met knuffels en speelgoed aanwezig.
Personeel is erg vriendelijk en draagt ook in ruime mate bij aan sfeer hotel en restaurant!

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 13 november 2017

Wij hebben een nacht verbleven in dit kleinschalige, rustige en romantische hotel. Je waant je in een soort van boshut die erg sfeervol is ingericht. Gezellige verlichting buiten met open haard op terras aan. Parkeerplaats naast en voor hotel. Vanuit hotel zijn er diverse wandel- en fietsroutes mogelijk. Vraag bij personeel om flyers met verschillende routes.
Kamers zijn ook met smaak (landelijk) ingericht. TV met alle gebruikelijke zenders, goede douche met lekkere straal. Voldoende kastruimte. GEEN minibar of koelkastje op de kamer, maar hebben wij niet gemist omdat we maar een nachtje in het hotel verbleven.
Restaurant beneden is ook erg gezellig, zeker in de avonduren. Prijs om te dineren vond ik wel relatief hoog, maar dat is persoonlijk. Standaard Bavaria bier van de tap, alsmede diverse andere bieren. Buiten groot terras, met onder overkapping kachels.
Ontbijt was meer dan goed. Diverse broodjes en broodsoorten, met beleg. Er wordt gevraagd op welke manier men ei wil bijvoorbeeld (gekookt, gebakken etc). Ontbijt is standaard bij de kamerprijs inbegrepen.
Hotel is zeer geschikt voor kinderen: speeltuin en trampoline buiten, binnen kist met knuffels en speelgoed etc. Kinderstoelen in restaurant aanwezig.
Personeel is erg vriendelijk en draagt ook heel veel bij aan de sfeer van deze accommodatie met bijbehorend restaurant!

Kamertip: Geen lift aanwezig, dus niet geschikt voor mensen in rolstoel of zij die geen trappen kunnen lopen! Hotel is zeer geschikt voor kinderen!
Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 26 april 2017 via mobiele applicatie

Ontzettend mooie locatie, lekker eten en goede service van het professionele en vriendelijke team. Perfect om na de boswandeling wat te eten of lekker te borrelen met hapjes.
Het restaurant oogt groot maar is zo ingedeeld dat het toch intiem voelt.
Zeer aan te raden!

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 18 april 2017 via mobiele applicatie

Samen bij Meneer van Eijck gegeten
Voorgerecht was een plank vol gerechten voor twee. Drie koude en vijf warme gerechten vlees en vis
Het was vooral veel, heel veel
Ik zou zeggen doe de helft en doe er wat brood bij
La Linda is een topwijn
Bestel je volgens kaart 75cl fles water? Op. Je krijgt zonder uitleg een halve liter fles?
Hoofdgerecht: de parelhoen was op? In een vrijwel leeg restaurant
De kogelbiefstuk was lekker mals
Nagerecht over geslagen, koffie met Baileys besteld. Baileys is op???
Dan maar thee. Ze hebben die lekkere Bentjeman en Barton thee
Maar van kaart bestellen en alvast in zakje doen ipv plank met busjes en klant zelf laten kiezen en vullen
Kortom, lekker gegeten, maar niet top voor die prijs (89,-- afgerekend)

Datum van verblijf: april 2017