“Prachtige plek”
Beoordeling van Bij Robert

Bij Robert
Geclassificeerd als nr. 41 van 69 Restaurants in Oisterwijk
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Benieuwd vanwege alle publiciteit een kijkje genomen in deze prachtige omgeving. De industriële sfeer lijkt op de Spoorzone in Tilburg en is prachtig. Oud en nieuw worden op een mooie manier met elkaar verbonden. Op zaterdagmiddag is het erg druk maar de bediening is vriendelijk en attent. De lunch viel tegen. De porties waren ronduit heel klein terwijl wij absoluut geen grote eters zijn. Ook de smaak van de lunchgerechten was flauw en weinig onderscheidend en uitgesproken. Waarschijnlijk ligt de kracht hier bij zoet en patisserie, gelet op de vele high Tea’s die uitgeserveerd werden. De potentie van de plek is er zeker maar het concept vraagt nog wel om verfijning . De vraag is of een menukaart van 46 pagina’s wel voldoende focus biedt om onderscheidend te zijn. Komen zeker terug en hopen op doorontwikkeling.

Datum van bezoek: september 2019

16 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eindelijk bij Robert mogen bezoeken; het is een mooie frisse ambiance in een oude leer fabriek KVL wat veel karakter geeft aan de zaak. We bestelde het ontbijt wat erg uitgebreid en mooi opgediend wordt met verse juse de orange met koffie of thee, helaas geen cappuccino. Verder heerlijk brood van robert en croissant en vers gekookt eitje om jet af te maken. Verder erg veel beleg met eigen ingrediënten!

Datum van bezoek: augustus 2019
7 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We dachten in een leuk theehuis een gebakje van Robert te eten. Maar je komt binnen in een enorme kale en ongezellige ruimte met dode planten langs de kant en veel tafels die gedekt zijn voor groepen die, ik denk, de leerfabriek komen bezoeken. Oké, de koffie en het gebak waren heerlijk maar hier kom ik niet nog een keer.

Datum van bezoek: mei 2019
10 juni 2019 beoordeeld

Hier zijn zo veel lekkere dingen te vinden, dat is echt super.
Ik wilde dat ik dichterbij woonde zodat ik hier iedere dag iets lekkers kon halen.

Datum van bezoek: juni 2019
12 mei 2019 beoordeeld

Vooraf reserveren is nodig. Het is er druk. Dat had mijn dochter ook gedaan. Dit was voor moederdag. Na lang wachten kwam voor iedereen een potje thee. We moesten vragen voor meer soorten thee want er was niet veel op de tafel. Naderhand hoorden we dat de anderen een theedoos hadden op tafel. Het duurde heel lang voordat we de schalen ontvingen met de hartige en zoete producten. Deze waren uitstekend. Al met al was de entourage geweldig de producten heerlijk maar de bediening echt slecht. We moesten een aantal keren vragen voor heet water en toen ze kwamen brengen zeiden ze dat het water het onderste uit de kan was en misschien niet heet genoeg! En dat was ook zo, dus weer wachten op vers heet water. Niemand kwam tussendoor zelf vragen of het in orde was allemaal of dat we nog thee of heet water wilden. Al met al voor die prijs geen tweede keer meer!!

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Bij Robert bekeken, bekeken ook

Oisterwijk, Noord-Brabant

In Bij Robert geweest? Deel je ervaringen!