“Prima 3 gangen dinér met producten uit eigen kas”
Beoordeling van Restaurant The George

Restaurant The George
Reserveer een tafel
wo 28-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 11 van 58 Restaurants in Oisterwijk
27 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Als een restaurant in een hotel druk is, terwijl er in de omgeving voldoende restairantjes zijn, dan is dat een indicatie dat het goed moet zijn. Als dan ook bewoners aangeven dat er een prima chefkok aan het werk is, dan moet je wel gaan dineren.

Naast à la carte kun je ook kiezen voor een 3, 4 of 5 gangen diner. Voorgerecht van zalm was uitstekend, botermals en goed van smaak. De rundertartaar met oosterse accenten als voorgerecht was ook uitstekend. De hoofdgerechten waren ook prima, parelhoen of scholfilet.

Nagerecht als mooie afsluiting. De kaasplank was mooi opgebouwd qua smaak.

We gaan er deze week weer eten met vrienden. Zou mooi zijn als de 3 gangenmenu iets meer mogelijkheden had, met name als je in een korte tijd een paar bezoekjes wil brengen en de kaart nog niet is aangepast. Zeker een aanrader. Je kunt ook leuk buiten zitten. Dan kun je de kok misschien ook nog verse kruiden uit de kas zien halen.

Datum van bezoek: augustus 2020
leijhof, General Manager van Restaurant The George, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 september 2020

Beste, ontzettend bedankt voor uw lovende woorden over uw culinaire beleving bij ons in Restaurant The George, Oisterwijk. De signature van onze Chef Dylan van Hirtum is het koken met biologische kruiden uit eigen kruidenkas. Deze kruiden proeft u terug in alle gerechten die wij serveren. Graag verwelkomen wij u nogmaals in Restaurant The George, Oisterwijk! Met vriendelijke groet, Maikel Ginsheumer | Restaurant Manager | Restaurant The George, Oisterwijk

14 augustus 2020 beoordeeld

Heerlijk gegeten tijdens ons verblijf in het hotel. Hele lekkere wijn geadviseerd gekregen. Erg sfeervol ingericht. Fijne interactie door het vriendelijke personeel waardoor het nog gezelliger werd. Heerlijk eten en vooral het toetje, lemon curd, een aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2020
leijhof, General Manager van Restaurant The George, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2020

Beste Roeland en Sandra, Hartelijk dank voor uw complimenten voortkomend uit uw diner bij ons in Restaurant The George, Oisterwijk. Ik zal uw complimenten met veel trots delen binnen ons Team. Graag snel tot ziens in Restaurant The George, Oisterwijk! Met vriendelijke groet, Maikel Ginsheumer | Restaurant Manager | Restaurant The George, Oisterwijk

14 augustus 2020 beoordeeld

Wat hebben wij genoten! Net terug van 4 dagen genieten inhet hotel en 2x gegeten bij resraureant George! 2x het menu gegeten! Het was heerlijk, vooral de Lemon Curd! Personeel heel vriendelijk! Bedankt!kijken terug op 4 heerlijke dagen!

Datum van bezoek: augustus 2020

Ontzettend bedankt voor uw lovende woorden over uw culinaire beleving bij ons in Restaurant The George, Oisterwijk. De signature van onze Chef Dylan van Hirtum is het koken met biologische kruiden uit eigen kruidenkas. Deze kruiden proeft u terug in alle gerechten die wij serveren. Graag verwelkomen wij u nogmaals in Restaurant The George, Oisterwijk! Met vriendelijke groet, Maikel Ginsheumer | Restaurant Manager | Restaurant The George, Oisterwijk

3 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer mooi establisment maar oh zo jammer de culinaire verwachtingen werden niet opgevolgd door de keuken en de bediening. Trage bediening en de keuken kan het niveau van de gepresenteerde menu niet waarmaken. Rauwe vis bij voorgerecht (smaakte nergens naar), niet gefileerde vis in het tussengerecht en geen side dishes bij het hoofdgerecht van het menu van de chef. De bediening was arrogant en we moesten verscheidende malen vragen waar iets bleef. Ik beveel de eigenaar aan om meer aandacht te geven om het nivo van beiden in de gaten te houden, want het pompeuze uitstraling matchte niet met de kwaliteit.

Datum van bezoek: augustus 2020
leijhof, General Manager van Restaurant The George, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 augustus 2020

Beste Charles, hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Echter vrezen wij dat uw beoordeling een misverstand betreft. Dit daar wij ons niet herkennen in uw omschrijving van Restaurant The George, Oisterwijk. Mocht deze review toch ons Restaurant betreffen dan sta ik u met plezier persoonlijk te woord om zo samen een passende oplossing te vinden. In afwachting van uw positieve antwoord. Met vriendelijke groet, Thomas Dijst | Hotel Manager | Hotel de Leijhof Oisterwijk | Restaurant The George Oisterwijk

2 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hoge kwaliteit
The George is een sfeervol restaurant met deskundig en attent personeel. Gekozen voor menu van de Chef. Heerlijke amuse vooraf en alle gerechten waren goed bereid en smaakvol. Het wijnarrangement paste goed bij de gerechten. Wel is de prijs van sommige wijnen aan de hoge kant. Maar in totaal een prima smaakbeleving en goede value for money.

Datum van bezoek: augustus 2020

Hartelijk dank voor uw lovende woorden voortkomend uit uw diner bij ons in Restaurant The George, Oisterwijk! Ontzettend leuk als sfeervol, deskundig en attent te worden omschreven. Ik zal uw complimenten met trots binnen ons Team delen. Een fijne avond gewenst en graag snel tot ziens! Met vriendelijke groet, Thomas Dijst | Hotel Manager | Hotel de Leijhof Oisterwijk | Restaurant The George Oisterwijk

Reizigers die Restaurant The George bekeken, bekeken ook

Oisterwijk, Noord-Brabant
Oisterwijk, Noord-Brabant

In Restaurant The George geweest? Deel je ervaringen!