“Goed stuk vlees”

Steakhouse The Longhorn Rib- and
Geclassificeerd als nr. 9 van 36 Restaurants in Oirschot
Keukens: Belgisch, Nederlands
Beschrijving: Rib & Steakhouse "The Longhorn" heeft een echte Amerikaanse formule ontwikkeld die aangepast is aan de Europese normen. Longhorn" restaurants zijn bij uitstek geschikt om in een ongedwongen sfeer te dineren. Niet alleen voor de hele familie of romantisch met zijn tweeën maar ook voor de zakenmensen die een gast willen uitnodigen is "The Longhorn" The Longhorn restaurants zijn bij uitstek geschikt om in een ongedwongen sfeer te dineren. Niet alleen voor de hele familie of romantisch met zijn tweeën maar ook voor de zakenmensen die een gast willen uitnodigen is "The Longhorn" een bijzonder restaurant. Bij binnenkomst krijgt u gelijk een grote schaal met pinda's. De doppen kunt u gewoon op de grond gooien waarmee een ongedwongen gevoel van het oude wilde westen wordt gecreëerd. Kaarslicht erbij en uw avond kan al niet meer stuk!
8 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier met twee collegas gegeten. Vlees was prima. Wel jammer dat je voor de steak 24,50 betaalt en dan apart moet afrekenen voor een sausje en voor de frietjes. Daar door is de prijs kwaliteit verhouding toch beetje uit balans. Bediening prima en inrichting en steer zijn al jaren onveranderd.

Datum van bezoek: november 2018

13 oktober 2018 beoordeeld

Het zit op een vreemde locatie op een soort van recreatiepark lijkt het achter een gebouw waarvan ik niet zeker weet wat daar gedaan werd. Het restaurant zelf was al gesloten dus we kwamen het eetcafe binnen (was rond 20:00). We waren de enige dus het voelde vreemd maar we zijn toch gaan zitten. Mevrouw was hardstikke vriendelijk en deed zowel de keuken als de bediening. Hadden beiden de spareribs bestel, zij de normale, ik de hete. Ik ben zelf een verfijnd spareribs kok en vind het in restaurants meestal minder goed dan wat ik zelf maak maar dit heeft mij echt weggeblazen. Man wat een smaak sensatie en toch zo veel structuur in het vlees. Echt geweldig. En dat voor een minimale prijs, wederom bewezen dat je het beste eten vind in vrij vreemde tentjes op de meest ongebruikelijke plekken. Enige wat ik vaag vond was dat ze mijn fooi niet accepteerde, dat zou de kassa niet meer kloppen zei ze. Ik was er zo door verbaasd dat ik er niet op heb doorgevraagd. Almetal 100% een aanrader, het oogt misschien raar en het geeft je het idee niet te veel te verwachten maar de spareribs zijn echt geweldig.

Datum van bezoek: oktober 2018
24 augustus 2018 beoordeeld

Deze week voor het eerst sinds lange tijd hier weer gegeten, dit keer met enkele kleinkinderen. De longhorn is een leuke locatie voor hen, pinda's eten en de doppen op de grond mogen gooien doet het altijd goed... de kindermenu's zijn prima en ruim voldoende.
Voor ons is het een echt steakhouse, we kiezen bijna altijd voor een lekker stuk rood vlees. Persoonlijk ken ik geen plek waar de entrecote of filet beter wordt gegrild. Al jaren ons adres als we zin hebben in een goed stuk vlees.

Datum van bezoek: augustus 2018
25 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen er al jaren. Flinke amerikaanse porties, voor een goede prijs. Altijd lekker! Heel vriendelijk en gezellig personeel. Ziet eruit en voelt als een ranch, waar je de schillen van de pinda's, die je standaard op tafel krijgt, gewoon op de grond mag gooien! Leuk aangekleed van binnen, en veel zitplaatsen.

Datum van bezoek: juli 2018
10 juli 2018 beoordeeld

Heerlijke spareribs (normaal en spicy), en uitgebreide menukaart. Prijzen zijn redelijk. Leuk om met de (klein)kinderen te gaan eten. Schalen met pelpinda's, waarvan de de lege schalen gewoon op de grond gegooid mogen worden, zonder dat een rotzooi wordt.

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die Steakhouse The Longhorn Rib- and bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

Eindhoven, Noord-Brabant

In Steakhouse The Longhorn Rib- and geweest? Deel je ervaringen!