“Onveranderd goed”

Steakhouse The Longhorn Rib- and
Geclassificeerd als nr. 9 van 36 Restaurants in Oirschot
Keukens: Belgisch, Nederlands
Beschrijving: Rib & Steakhouse "The Longhorn" heeft een echte Amerikaanse formule ontwikkeld die aangepast is aan de Europese normen. Longhorn" restaurants zijn bij uitstek geschikt om in een ongedwongen sfeer te dineren. Niet alleen voor de hele familie of romantisch met zijn tweeën maar ook voor de zakenmensen die een gast willen uitnodigen is "The Longhorn" The Longhorn restaurants zijn bij uitstek geschikt om in een ongedwongen sfeer te dineren. Niet alleen voor de hele familie of romantisch met zijn tweeën maar ook voor de zakenmensen die een gast willen uitnodigen is "The Longhorn" een bijzonder restaurant. Bij binnenkomst krijgt u gelijk een grote schaal met pinda's. De doppen kunt u gewoon op de grond gooien waarmee een ongedwongen gevoel van het oude wilde westen wordt gecreëerd. Kaarslicht erbij en uw avond kan al niet meer stuk!
24 augustus 2018 beoordeeld

Deze week voor het eerst sinds lange tijd hier weer gegeten, dit keer met enkele kleinkinderen. De longhorn is een leuke locatie voor hen, pinda's eten en de doppen op de grond mogen gooien doet het altijd goed... de kindermenu's zijn prima en ruim voldoende.
Voor ons is het een echt steakhouse, we kiezen bijna altijd voor een lekker stuk rood vlees. Persoonlijk ken ik geen plek waar de entrecote of filet beter wordt gegrild. Al jaren ons adres als we zin hebben in een goed stuk vlees.

Datum van bezoek: augustus 2018

25 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen er al jaren. Flinke amerikaanse porties, voor een goede prijs. Altijd lekker! Heel vriendelijk en gezellig personeel. Ziet eruit en voelt als een ranch, waar je de schillen van de pinda's, die je standaard op tafel krijgt, gewoon op de grond mag gooien! Leuk aangekleed van binnen, en veel zitplaatsen.

10 juli 2018 beoordeeld

Heerlijke spareribs (normaal en spicy), en uitgebreide menukaart. Prijzen zijn redelijk. Leuk om met de (klein)kinderen te gaan eten. Schalen met pelpinda's, waarvan de de lege schalen gewoon op de grond gegooid mogen worden, zonder dat een rotzooi wordt.

Datum van bezoek: juni 2018
9 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige eettent. Gewoon op je gemak ongegeneerd een stapel spareribs naar binnen werken. Het smaakt nog ook ... niet super, maar goed genoeg.
De aardappelsalade wordt alijd op tafel gezet, maar gaat steevast onaangeroerd terug.
Personeel doet het goed.... aangepast aan de sfeer.
Pelpinda's maken het leuk voor de kids.
Sanitair is toe aan een opknapbeurt... alhoewel het wel aansluit bij de hele sfeer.

7 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Overdadige porties, gebrek aan groenten zonder mayonaise sauzen. Redelijk zout en bijna alles in marinade. Ben je nog op zoek naar een plek om je aderen dicht te laten slibben. Na vorig bezoek dacht ik dat het aan mijn keuzes lag maar je lijkt er niet onderuit te kunnen komen.

Wel vriendelijke bediening, ze kunnen ook goed overweg met een glutenvrij dieet.

Reizigers die Steakhouse The Longhorn Rib- and bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

Eindhoven, Noord-Brabant

In Steakhouse The Longhorn Rib- and geweest? Deel je ervaringen!