“Smaakvol maar niet gastvrij”
Beoordeling van Restaurant La Fleurie

Restaurant La Fleurie
Geclassificeerd als nr. 2 van 33 Restaurants in Oirschot
Keukens: Frans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Als u bij la Fleurie tafelt, wordt u aangenaam verrast met culinair kookplezier: heerlijke gerechten, fraai gepresenteerd en met liefde geserveerd. Kenmerkend voor La Fleurie zijn de goede prijs / kwaliteit verhouding, de befaamde gastvrijheid en de vanzelfsprekende Bourgondische gezelligheid.
7 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk gegeten, prima 4 gangen menu maar we misten een persoonlijke touch , het was zelfs beledigend door op een vraag het antwoord te krijgen “ dat kunt u toch lezen..” . Zichtbaar (geen oogcontact) en merkbaar geen interesse in gast, jongeman die ons later bediende maakte veel goed! Lekker eten is toch een combinatie van smaak en sfeer.

Datum van bezoek: augustus 2021

2 augustus 2021 beoordeeld

De amuses vond ik flauw van smaak. Een oesterschelp met amuse van oestersap en granny smith leek wel op een hapje appel. Iets anders was er niet te proeven.
1e gang van ons 4 gangen surprisemenu was te koud. Daarom weinig smaak.
De harder en het hoofdgerecht waren goed. Naar mijn smaak iets te zout. Maar dat kan persoonlijk zijn. Dessert ok
Ik mistte bij de koffie een klein chocolaatje of iets dergelijks. Ik weet dat friandises apart besteld moeten worden.
De eigenaresse blonk niet uit in vriendelijkheid.
Ik mistte hierdoor het feestelijke gevoel van een restaurant bezoek. Jammer. Hoop dat naar deze punten gekeken gaat worden.

Datum van bezoek: augustus 2021
29 juli 2021 beoordeeld

Fantastisch eten, leuke en supervriendelijke bediening. Schilderijtje op het bord en een leuk interieur. Er was een lange wachttijd maar dat werd opgelost met gratis hapjes.

Datum van bezoek: juli 2021
18 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, fijne bediening en veel verrassende amuses tussendoor. Wijnarrangement erbij was ook veelzijdig en leuk uitgelegd.

Datum van bezoek: juli 2021
8 april 2021 beoordeeld

Vanwege Corona hebben we vijf keer een menu besteld en opgehaald.
Alle vijf keer geweldig! Mooie smaken, schitterende opmaak.
Hulde voor Martino en de keukencrew.
Beslist een Michelin ster waard.

Datum van bezoek: april 2021

Reizigers die Restaurant La Fleurie bekeken, bekeken ook

Oirschot, Noord-Brabant
Oisterwijk, Noord-Brabant

In Restaurant La Fleurie geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.