Hotel de Kroon
  • Gratis parkeren
Hotel Artisan(Oirschot)(Heel veel waar voor je geld!)
NH Best(Eindhoven)
De Donkhoeve(Oirschot)
TripAdvisor
TripAdvisor
2 juni 2017 beoordeeld

Heb alleen visgerechten besteld voor deze lunch. Eerst gestoomde makreel met prei en champignons en een zalm salade. Beiden heerlijk bereid. Een fijne en snelle bediening op het terras gelegen naast de kerk met voldoende parkeerplaatsen.

• Verbleef: mei 2017, reisde met familie
29 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren voor een famillie feest in Oirschot. Het hotel is prachtig gelegen jn de dorpskern van Oirschot. We werden bij het hotel zeer vriendelijk begroet door de receptioniste. Echter waren het kleine gedateerde kamers, geen airco ( bij + 32 graden is dit geen luxe), prijs kwaliteit staat helaas niet in verhouding. Ook het ontbijt is zeer karig, Ik zou hier in de toekomst niet snel terug gaan, dit gaat dan voornamelijk om de prijs per nacht

Verbleef: mei 2017, reisde met familie
8 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk terras in de zon, omgeving doet n beetje ouwbollig aan, aankleding etc, maar ze serveren er een leuk kopje koffie, bij de koffie verkeerd krijg je er zelf n melkkannetje bij. En de prijs is ook nog eens super aardig 2,2e

Verbleef: september 2016, reisde met familie
6 augustus 2014 beoordeeld

We hebben hier alleen gegeten. Het eten was van goede kwaliteit, 3 gangen voor € 25 is voor een randstedeling een koopje, dat dit gecompenseerd moest worden is duidelijk:wijn € 3,85 per glas.(wijntemperatuur was aan de hoge kant)
Bediening vriendelijk, maar nog niet echt professioneel.
Het zou netjes zijn geweest als over de entrecote die bij gebrek aan ribeye geserveerd werd, gecommuniceerd was. Zoiets zet je een slagerszoon niet voor zijn neus. A met al een dikke voldoende en aangezien we hier zeker terugkomen knijpen we een ribeye dicht.

Verbleef: mei 2014, reisde met een partner
30 mei 2014 beoordeeld

De ligging van dit hotel in Oirschot is perfect, vlakbij de markt en vele restaurants. Het hotel heeft alles wat je nodig hebt voor een verblijf, maar het is allemaal wat gedateerd en dat straalt de kamer ook uit. Je kunt er slapen, maar voor je lol zit je niet op je kamer. Dat wisten we, we waren er al eerder geweest, maar als je dan 100€ neertelt en er dan nog geen ontbijt bij zit (de vorige keer nog wel) dan denk je toch dat je de volgende keer wat anders zoekt in de buurt.

• Verbleef: mei 2014, reisde met een partner