3 mei 2017 beoordeeld

Prijs / kwaliteit 10/10 voor dit hotel qua vriendelijkheid van het onthaal, bediening en de kok. Keuken prima en lekker ontbijt. Sobere kamer maar proper en sanitair werkt goed, goede verlichting. Heel leuk na een dag fietsen niet huiswaarts de moeten maar een lekker 3 gangendiner, lekker geslapen en goed ontbijt voor budgetvriendelijke prijs via weekenddesk geboekt last minute.

Kamertip: we had room 201
  • Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
14 maart 2017 beoordeeld

Mooi hotel, lekker ontbijt , heerlijk diner, goede bedden, lekkere douche, niets tekort ,integendeel, we werden verwend. Dikke pluim voor het personeel en zeker voor de kok. Proficiat. Wij komen zeker terug

Kamertip: Propere kamer,het heeft iets ouds en toch weer nieuw, lekkere douche.
  • Verbleef: februari 2017, reisde met familie
4 maart 2017 beoordeeld

De ontvangst was heel vriendelijk. We verbleven er met travelbird. De kamer was ruim en heel netjes. Bij het ontbijt was er ruime en lekkere keuze. Het viergangendiner was uitstekend. De kok doet echt zijn best om het voor iederen zo goed mogelijk te maken. Het personeel is heel enthousiast. Er is een ruime achterliggende parking. Dit hotel dat gelegen is aan de rand van een gezellig stadje is een ideale uitvalbasis voor de steden Tilburg, Eindhoven en den Bosch.

• Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
3 februari 2017 beoordeeld

Eerder eenvoudige kamers voor een 3*-hotel, misschien hier en daar een laagje verf nodig! Het restaurant maakte veel goed! Het ontbijt was verzorgd en voldoende keuze, de avondmalen waren erg lekker. Een pluim voor de kok! Zeer vriendelijk personeel.

• Verbleef: december 2016, reisde met familie
29 januari 2017 beoordeeld

Eenvoudig, rustig hotel met prima bedden, lekker ontbijt. Kortom goed en lekker slapen voor een prima prijs. Eigen parkeerterrein aan de achterzijde van het pand. Vriendelijke bediening, kamers voorzien van alle gemakken. Internet per setje kamers was prima, weet niet hoe het is als alle kamers bezet zijn, voor ons was het perfect.

• Verbleef: januari 2017, reisde met familie