Hotel de Moriaan
Hotel Artisan(Oirschot)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 78*
US$ 75*
  • Gratis parkeren
Hotel de Kroon(Oirschot)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 92*
US$ 110*
  • Restaurant
US$ 110*
  • Zwembad
Landgoed De Rosep(Oisterwijk)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 145*
US$ 133*
US$ 71*
US$ 58*
Priceline
24 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima overnachting gehad in een ruime kamer voorzien van alle faciliteiten. Lekker bed en een goed uitgebreid ontbijt. Uitstekende uitvalsbasis om de prachtige omgeving te verkennen. Vriendelijke uitbaters. Kom er graag nog een keer terug.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Ad V, Eigenaar van Hotel de Moriaan, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 oktober 2017

We willen u graag weer ontvangen in ons hotel en het Brabantse land.

5 juni 2017 beoordeeld

Hoe iemand met passie kan koken is Ad van de Wal. Alles klopt, gastvrijheid, mooie presentatie een echte aanrader die van kwaliteit houd. De "Proefkamer" is geopend voor reserveringen voor hotelgasten voor het diner/halfpension en gezelschappen. Het eten is op het seizoen gebaseerd we hadden een vijf gangen asperge menu. De "Proefkamer" is een echte aanrader, wij komen zeker nog vaker proeven.

Kamertip: De "proefkamer" is echt een aanrader waar kwaliteit voor op staat!
  • Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
hoteldemoriaan123, Eigenaar van Hotel de Moriaan, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 juni 2017

Dank u wel voor deze mooie beoordeling, ben blij dat ik gasten weer lekker kan verwennen met mijn gastvrijheid en liefde voor lekker eten.

25 april 2017 beoordeeld

De zeer vriendelijke ontvangst was de voorbode van een zeer leuk verblijf.
De kamers zijn zeer ruim, er is zelfs een keukentje voorzien! Het ontbijt is fantastisch: een zeer ruime keuze fruit, beleg, een versgekookt eitje en zo veel meer.
We raden dit centraal gelegen stadshotel bij iedereen ten zeerste aan.

Kamertip: All rooms are good.
  • Verbleef: april 2017, reisde met een partner
Ad V, Eigenaar van Hotel de Moriaan, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 april 2017

Dank u wel voor de fijne reactie, met groet Lian en Ad

19 maart 2017 beoordeeld

In het centrum van het prachtige Oirschot, waar je heerlijk kunt wandelen of fietsen door de bosrijke omgeving, ligt hotel De Moriaan. Voor ons een geweldige verblijfplaats, vooral omdat je er een aparte woon- en slaapkamer treft en je -als je dat zou willen - zelf kunt koken. Het ontbijt is keurig verzorgd en rijkelijk voorzien van allerlei lekkers. De eigenaars zijn heel vriendelijk en gastvrij en houden als het mogelijk is, graag rekening met je persoonlijke wensen. Hotel de Moriaan ziet ons zeker weer terug!

• Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
Ad V, Eigenaar van Hotel de Moriaan, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 maart 2017

Bedankt voor de beoordeling, we ontvangen u graag weer.

10 oktober 2016 beoordeeld

Een heerlijk Hotel,wat ik iedereen zal aanbevelen ,prachtige en schone kamers/appartement.Alles is aanwezig ,heerlijke bedden,ook belangrijk.
Vriendelijke gastvrouw.Aoto vlak om de hoek gratis parkeren.
Leuke plaats,waar je oneindig kan fietsen ,met prima restaurants.

Kamertip: Een appartement .
  • Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
Ad V, Eigenaar van Hotel de Moriaan, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 oktober 2016

Dank u wel voor deze mooie beoordeling. We blijven ons best doen om de gast naar zijn zin te maken.