Theo van de Loo
Valkenswaard, Nederland

Fijne adres voor een positieve start van een fietsdag

Beoordeling van HUP
4,0 van 5 bollen29 mei 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Als startpunt voor een dagje fietsen zijn we hier begonnen met koffie en gebak. Een enthousiaste en geweldig gastvrije bediende gaf kns de positieve zet voor een prachtige dag. Dit voormalige Carlton Hotel heeff zich omgevormd naar een sporthotel. In de bar kun je terecht voor een prima kop koffie met gebak of een fijne lunch. Een aanrader om je fietsdag mee te beginnen.
Datum van verblijf: mei 2024
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Mark Oidtmann, General Manager van HUP, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 4 jun 2024
Hi Theo, altijd fijn om te horen! Dank je wel. Tot de volgende keer!
Studio Roeland Rover
6.8 km van HUP
6.8 km van HUP
Meer hotels in Mierlo bekijken
Beoordeeld op 27 mei 2024

Mijn zoon en ik komen hier al een paar jaar minimaal één keer per jaar en we vinden het heerlijk. Mooi en netjes hotel en keurige kamers, vriendelijk personeel en heel veel te doen. Lekker sportief bezig zijn in een fijne, ongedwongen sfeer. Zeker een aanrader!!

Datum van verblijf: mei 2024
Mark Oidtmann, General Manager van HUP, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 mei 2024

WOW Erik wat leuk om te horen! Super gaaf dat jullie zo vaak bij HUP te vinden zijn. Tot de volgende keer!

Beoordeeld op 28 april 2024 via mobiele applicatie

We hebben een top verblijf ervaren.
- Vriendelijk personeel.
- Alle faciliteiten onder 1 dak.
- Kamer was schoon.
- Kamerfaciliteiten zijn top.
We hadden de Club Family Room.
Dubbele hoogslaper
Ingebouwd 4-op-een-rij spel
Badkamer met bad, de kinderen vonden de kamer fantastisch.
- Zwembad is klein maar was voldoende voor onze kids

Datum van verblijf: april 2024
Mark Oidtmann, General Manager van HUP, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 april 2024

Wow, wat een leuke review heb je geschreven zeg! Het lijkt er op alsof jullie het enorm naar je zin hebben gehad bij HUP. Hopelijk heb je ook nog wat tijd voor jezelf gehad om even lekker te sporten of te ontspannen. Tot de volgende keer!

Beoordeeld op 23 april 2024

Alles was even leuk, gezellig en goed georganiseerd. Super vriendelijk personeel. Zoveel sporten en zo lekker gegeten. Ook ontbijt was erg uitgebreid. Heerlijke bedden en vooral goede kussens en heel schoon.We komen zeker terug. Ga zo door!!!

Datum van verblijf: april 2024

HUP HUP HOERA! Wat gaaf om te horen dat je zo'n fan van HUP bent. Daar doen we het allemaal voor :) We kijken uit om jullie in de toekomst weer een keer te mogen ontvangen. Tot dan!

Beoordeeld op 12 april 2024

Dit is het ideale hotel voor gezinnen met jonge kinderen of sportievelingen (voor een romantische vakantie zou ik het minder aanbevelen). Het hele hotel is ingericht in hetzelfde thema, hoewel het niet mijn stijl is, werkt het wel echt. We genoten van het uitgebreide ontbijtbuffet en gingen twee keer eten in het restaurant Eet (omdat we de eerste keer zo enthousiast waren). Er zijn in het hotel heel wat leuke activiteiten, inbegrepen in de prijs: een klein zwembad, een cinema, een kleine indoor minigolf, een binnenspeeltuin, een fitness ... We verbleven hier drie dagen, dat lijkt me ideaal. Rond het hotel is weinig te zien, maar in de omgeving zijn wel heel wat leuke plekjes (zoals de dierentuin Dierenrijk en enkele mooie wandelingen) te ontdekken. Het was ideaal om hier op een rustig moment te komen (een Belgische vakantie). De kamers zijn prima in orde.

Datum van verblijf: april 2024
Mark Oidtmann, General Manager van HUP, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 april 2024

Wat een leuke en uitgebreide review heb je geschreven! Bedankt daarvoor. Als sportiefste hotel van Nederland proberen we onze gasten inderdaad lekker actief bezig te laten zijn. Hoewel ontspannen ook een sport is ;-) Dus daar is ook zeker ruimte voor! Hopelijk zien we jullie in de toekomst nog een keertje terug. Een fijne dag verder!

Beoordeeld op 24 maart 2024

Hele leuke ervaring, kindvriendelijk ingericht. Zowel mijn zoon als wij hebben ervan genoten. Veel faciliteiten die je kan doen. Lekker en uitgebreide ontbijt dat continu wordt aangevuld. Vriendelijke medewerkers, zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: maart 2024
Mark Oidtmann, General Manager van HUP, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 maart 2024

Wat leuk om te horen, zeg! Bedankt voor je review. Hopelijk zien we jullie snel weer een keertje terug. Fijne dag!