Patricia J
Helmond, Nederland

Slechte managers

1,0 van 5 bollen18 mrt 2024 beoordeeld
Zeer onvriendelijke managers hier, vooral in het restaurant. Personeel goed, maar merkte een zeer gestreste sfeer. Managers waren niet aardig naar het personeel, erg sneu voor die meiden die hard aan het werk waren. paar uur gezeten daar, merkende dat het personeel weinig pauze kregen terwijl de managers achter de bar aan het eten waren en ondertussen de meiden aan het commanderen waren.

Ik heb zelf in de horeca gestaan en dit is niet hoe je met je personeel omgaat. Jammer!! Ik kom hier nooit meer terug.
Datum van verblijf: februari 2024
Reistype: Bezocht met een partner
1,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
1,0 van 5 bollenLocatie
1,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
1.0 km van Fletcher Wellness-Hotel Helmond
  • Vio.com
8.9 km van Fletcher Wellness-Hotel Helmond
Meer hotels in Helmond bekijken
Beoordeeld op 24 februari 2024 via mobiele applicatie

Twee dagen in dit hotel verbleven, om te relaxen in de wellness.
Parkeren in de garage onder het hotel, prima, zijn wel kosten aan verbonden.
Bij de receptie netjes te woord gestaan.
Kamer was prima, ruime badkamer, bedden prima.wij zaten op de 5e etage uitzicht op de stad.
Wellness op de 1e etage wij vinden het fijn om met badjas van je kamer naar de wellness te gaan.
Wellness was prima, een paar minpuntjes zijn voor ons: Er gaan mensen met hun slippers op de banken zitten.,dat vinden wij niet er hygenisch.
Tweede puntje was de plaats van de scrub.
Die schalen zijn geplaatst in de doorgang naar de douches, erg onhandig, zeker als het druk is,want er staan ook mensen te douchen, dan wordt het allemaal te vol,en moet je ruimte maken ,dit kan anders. Op de tweede etage is de panoramasauna, en een 90gr sauna + twee rustruimte's. Buiten een bubbelbad en zwembad,in de zomer kun je er lekker liggen,er zijn volop plaatsen daarvoor. Voor ons was het er prima, ook het verblijf .

Datum van verblijf: februari 2024
Beoordeeld op 7 januari 2024 via mobiele applicatie

Fijn hotel, goede prijs-kwaliteit, mooie ruime kamer. Alleen uit de douche kwam maar een hele dunne zachte straal. De welness was echt overvol. Geen stoel meer te krijgen. Daar hadden minder mensen toegelaten moeten worden mijns inziens.

Datum van verblijf: januari 2024
Beoordeeld op 31 december 2023 via mobiele applicatie

High Tea via postcodeloterij. Blij dat we er niet voor hoefden te betalen, was absoluut beneden de maat. Eerste gang met soep en kaasbroodje ging nog. Tweede gang een aanfluiting. Smakeloos, weinig, niets zelf gemaakt. Zou me niets verbazen als alles uit de supermarkt komt. Zo zou een kind van 12 een high tea maken.

Datum van verblijf: december 2023
Beoordeeld op 23 december 2023

Mooi hotel met prachtige wellness.
Er zijn door de vele gasten wel gebruikssporen zichtbaar na 10 jaar.
Jammer dat de laadpalen te lang bezet gehouden worden. Daar kan men wat aan doen door na een bepaalde tijd extra te gaan berekenen voor de laad parkeerplaats.

Kamertip: Let op de te lange bezetting van de laadpalen. Zaken die stuk zijn direct melden. Bij ons koffie app., wel cups gebruiken, maar geen koffie.
Datum van verblijf: december 2023
Beoordeeld op 13 november 2023 via mobiele applicatie

Een mooi en verzorgd hotel. De kamers zijn erg ruim. De bedden zijn ook heel comfortabel. De kamer was heel netjes.
Het ontbijt is heel verzorgd en ruim. De sauna was wel heel druk. Er waren geen plekken meer om even te liggen. Naarmate het wat later werd was er wel terug minder bezoek in de sauna. Het personeel was vriendelijk.

Datum van verblijf: november 2023