Linda
Barneveld, Nederland

Heerlijk verblijf gehad!

4,0 van 5 bollen7 jan 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Fijn hotel, goede prijs-kwaliteit, mooie ruime kamer. Alleen uit de douche kwam maar een hele dunne zachte straal. De welness was echt overvol. Geen stoel meer te krijgen. Daar hadden minder mensen toegelaten moeten worden mijns inziens.
Datum van verblijf: januari 2024
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Volledig restitueerbaar
  • Priceline
1.2 km van Fletcher Wellness-Hotel Helmond
Bosgeluk
3.8 km van Fletcher Wellness-Hotel Helmond
voortuin, en entree net achter de struik met witte bloemen.
  • eDreams
      3.0 km van Fletcher Wellness-Hotel Helmond
      Zwembad
      Meer hotels in Helmond bekijken
      Beoordeeld op 31 december 2023 via mobiele applicatie

High Tea via postcodeloterij. Blij dat we er niet voor hoefden te betalen, was absoluut beneden de maat. Eerste gang met soep en kaasbroodje ging nog. Tweede gang een aanfluiting. Smakeloos, weinig, niets zelf gemaakt. Zou me niets verbazen als alles uit de supermarkt komt. Zo zou een kind van 12 een high tea maken.

Datum van verblijf: december 2023
      Beoordeeld op 23 december 2023

Mooi hotel met prachtige wellness.
      Er zijn door de vele gasten wel gebruikssporen zichtbaar na 10 jaar.
      Jammer dat de laadpalen te lang bezet gehouden worden. Daar kan men wat aan doen door na een bepaalde tijd extra te gaan berekenen voor de laad parkeerplaats.

Kamertip: Let op de te lange bezetting van de laadpalen. Zaken die stuk zijn direct melden. Bij ons koffie app., wel cups gebruiken, maar geen koffie.
      Datum van verblijf: december 2023
      Beoordeeld op 13 november 2023 via mobiele applicatie

Een mooi en verzorgd hotel. De kamers zijn erg ruim. De bedden zijn ook heel comfortabel. De kamer was heel netjes.
      Het ontbijt is heel verzorgd en ruim. De sauna was wel heel druk. Er waren geen plekken meer om even te liggen. Naarmate het wat later werd was er wel terug minder bezoek in de sauna. Het personeel was vriendelijk.

Datum van verblijf: november 2023
      Beoordeeld op 6 oktober 2023 via mobiele applicatie

De high tea was echt een aanfluiting!
      Smaakloze soep, taai worstenbroodje en het kuipje boter was totaal gesmolten omdat ze het plankje te lang onder de salamander hadden laten staan, waardoor ik toen ik het kuipje opentrok alles over mijn kleding heen kreeg. Het was niet authentiek high tea, met donuts van de goedkoopste kwaliteit ingekocht, worstenbroodjes geen smaak en taai, bonbons mierzoet en niet te pruimen! Zeker ook geen aanrader voor mensen met een melkintolerantie; daar is geen alternatief voor en wordt er geen rekening mee gehouden. Vervelend voor het bedienend personeel dat zij dit ondermaats eten moeten serveren!

Datum van verblijf: oktober 2023
      Beoordeeld op 19 augustus 2023

jammer dat je maar een maar naar de opgiet kunt laten te veel mensen binnen die er niet legeren ,hoor van iedereen dat het altijd zo is , gelijk wanneer je kom als ik nog een sauna boek is het in sauna complex daar kun je meer naar de opgiet tenslot ga ik er voor

Kamertip: boek juist een kamer
      Datum van verblijf: augustus 2023