Jaap N
Agrigento, Italië

Mooi wellness hotel.

4,0 van 5 bollen23 dec 2023 beoordeeld
Mooi hotel met prachtige wellness.
Er zijn door de vele gasten wel gebruikssporen zichtbaar na 10 jaar.
Jammer dat de laadpalen te lang bezet gehouden worden. Daar kan men wat aan doen door na een bepaalde tijd extra te gaan berekenen voor de laad parkeerplaats.
Datum van verblijf: december 2023
Kamertip: Let op de te lange bezetting van de laadpalen. Zaken die stuk zijn direct melden. Bij ons koffie...
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
3,0 van 5 bollenLocatie
3,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Hotels.com
7.0 km van Fletcher Wellness-Hotel Helmond
Gratis parkeren
Meer hotels in Helmond bekijken
Beoordeeld op 13 november 2023 via mobiele applicatie

Een mooi en verzorgd hotel. De kamers zijn erg ruim. De bedden zijn ook heel comfortabel. De kamer was heel netjes.
Het ontbijt is heel verzorgd en ruim. De sauna was wel heel druk. Er waren geen plekken meer om even te liggen. Naarmate het wat later werd was er wel terug minder bezoek in de sauna. Het personeel was vriendelijk.

Datum van verblijf: november 2023
Beoordeeld op 6 oktober 2023 via mobiele applicatie

De high tea was echt een aanfluiting!
Smaakloze soep, taai worstenbroodje en het kuipje boter was totaal gesmolten omdat ze het plankje te lang onder de salamander hadden laten staan, waardoor ik toen ik het kuipje opentrok alles over mijn kleding heen kreeg. Het was niet authentiek high tea, met donuts van de goedkoopste kwaliteit ingekocht, worstenbroodjes geen smaak en taai, bonbons mierzoet en niet te pruimen! Zeker ook geen aanrader voor mensen met een melkintolerantie; daar is geen alternatief voor en wordt er geen rekening mee gehouden. Vervelend voor het bedienend personeel dat zij dit ondermaats eten moeten serveren!

Datum van verblijf: oktober 2023
Beoordeeld op 19 augustus 2023

jammer dat je maar een maar naar de opgiet kunt laten te veel mensen binnen die er niet legeren ,hoor van iedereen dat het altijd zo is , gelijk wanneer je kom als ik nog een sauna boek is het in sauna complex daar kun je meer naar de opgiet tenslot ga ik er voor

Kamertip: boek juist een kamer
Datum van verblijf: augustus 2023
Beoordeeld op 11 augustus 2023

De kamers zijn netjes ingericht, geluid dicht maar koud is het op de kamer en je kan niets zelf regelen, de badkamer is ruim genoeg en fijne douche, alles heeft wel achterstallig onderhoud nodig.. het ontbijt is met de afbakbroodjes zeer eenvoudig, en te weinig keus in brood soort, de sfeer onderling is erg onvriendelijk tegen elkaar en wil je s’avonds een biertje pakken aan de bar dat is zeer ongezellig en sfeerloos. Er wordt €10,- voor parkeren gevraagd, dit is schandalig en geen service, de prijs voor de kamer is hoog.. De sauna gedeelte is erg fijn maar erg klein. Al met al prijzig maar voor een weekendje is goed te vertoeven.

Kamertip: Neem je eigen biertje mee want aan de bar zitten is duur en geen sfeer
Datum van verblijf: juli 2023
Beoordeeld op 2 mei 2023

Modern en enorm groot hotel. Het ontbijt was heerlijk en er was voldoende keuze. De kamers ruim van opzet en schoon.
Geen wachttijden bij de receptie, dit verliep vrij snel en gemakkelijk. Pluspunt is dat je je kussen kunt omruilen, mocht deze voor jou niet lekker liggen. Bed lag goed.

Het toilet en douchegebeuren kan wat ons betreft anders en veel beter. Het is een vrij open gedeelte van de kamer. Douche en toilet zitten naast elkaar, geschieden door een muurtje, waar geen klassieke deuren voor zitten. Dit werkt middels een schuifdeur die of voor het toilet- of het douchedeel zit. Hierdoor mis je de privacy. Wanneer je naar de toilet moet en er is een andere kamergast, dan zit je echt niet lekker hoor, gezien de schuifdeur ook niet goed afsluit. Je hoort dus echt wat iemand op de toilet doet en ziet degene ook zitten...

Wij zaten op de tweede verdieping aan de voorkant. De kamer was wel erg warm. Overdag opgelost door de ramen open te zetten.
'S nachts hadden wij ook een raam open, maar door het vele lawaai aan de voorkant en
rond 06.30/07.00 uur, op onze beide dagen, een vrachtauto die voor de deur stond te lossen waren we al erg vroeg wakker. je kunt dus beter met het raam dicht slapen, maar dan is het ontzettend warm.

Ligging mooi dicht bij het centrum. Lopend nog wel 40 minuten onderweg.

Parkeren bij het hotel is vrij prijzig. €10 voor 24 uur, maar als je tussendoor vertrekt dan betaal je een flinke uur prijs.
Wij hebben de auto tussendoor op de parkeerplaats bij de Lidl gezet, helemaal gratis en ongeveer 2 minuten lopen naar het hotel.

Kamertip: Auto tussendoor op de gratis parkeerplaats bij de Lidl zetten en 's nachts op de bewaakte parkeerplaats bij het hotel.
Datum van verblijf: april 2023