“Gegarandeerd een heerlijke avond”
Beoordeling van Nastrium

Nastrium
Geclassificeerd als nr. 3 van 95 Restaurants in Helmond
24 april 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Nastrium is een heerlijk restaurant aan de rand van het centrum van Helmond. De aimabele topchef Djailany bereidt met zijn team de heerlijkste gerechten met soms een Aziatische twist. De bediening is vriendelijk, attent en professioneel en zorgt dat het je aan niks ontbreekt. De sfeer is gemoedelijk en toch ook stijlvol. Dit is een absolute aanrader!

Datum van bezoek: april 2022

28 maart 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige avond gehad bij Nastrium. Zowel de gerechten als de bediening was van TOP-niveau
Op naar een Michelin ⭐️ in mei!

Datum van bezoek: maart 2022
13 februari 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hebben wij heerlijk gegeten en gedronken bij Nastrium. Wij hadden een heerlijk 5-gangen lunchmenu met bijpassende wijnen. Super aardige chef en personeel in een ongedwongen sfeer. Erg mooi restaurant met ook een mooie tuin/terras. Ze hebben zelfs hun eigen Gin en die is lekker!!! Wij komen ZEKER terug.

Datum van bezoek: februari 2022
11 februari 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Wederom heerlijk gegeten. Dit is en blijft ons lievelingsrestaurant. Iedere 6 weken een ander menu. Alles proberen ook als je denkt dat je het niet lust. Want deze chef kan écht koken!! Qua service kan hier menig sterrenchef iets van leren! Super tent, super service en super dat we thuis gebracht zijn door Djailany zelf!

Datum van bezoek: februari 2022
15 januari 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens de zoveelste lockdown in Corona tijd, een rijsttafel voor thuis besteld.
Werkelijk voortreffelijk! Prijs-kwaliteit is zeer goed. Ruime portie voor 2 personen.
De rijsttafel is blijkbaar alleen dit weekend te bestellen , ik hoop dat het nog eens herhaald wordt.
Nog liever zien we natuurlijk dat jullie weer open mogen, dan komen we zeker weer langs.
Volhouden! En dank je wel chef Djailany, rechterhand Martijn en het hele team van Nastrium & Gani.
We hebben genoten, tot snel!

Datum van bezoek: januari 2022

Reizigers die Nastrium bekeken, bekeken ook

Helmond, Noord-Brabant
Helmond, Noord-Brabant

Asten, Noord-Brabant

In Nastrium geweest? Deel je ervaringen!