“Pareltje in Helmond”
Beoordeling van Nastrium

Nastrium
Geclassificeerd als nr. 3 van 97 Restaurants in Helmond
13 februari 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hebben wij heerlijk gegeten en gedronken bij Nastrium. Wij hadden een heerlijk 5-gangen lunchmenu met bijpassende wijnen. Super aardige chef en personeel in een ongedwongen sfeer. Erg mooi restaurant met ook een mooie tuin/terras. Ze hebben zelfs hun eigen Gin en die is lekker!!! Wij komen ZEKER terug.

Datum van bezoek: februari 2022

11 februari 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Wederom heerlijk gegeten. Dit is en blijft ons lievelingsrestaurant. Iedere 6 weken een ander menu. Alles proberen ook als je denkt dat je het niet lust. Want deze chef kan écht koken!! Qua service kan hier menig sterrenchef iets van leren! Super tent, super service en super dat we thuis gebracht zijn door Djailany zelf!

Datum van bezoek: februari 2022
15 januari 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens de zoveelste lockdown in Corona tijd, een rijsttafel voor thuis besteld.
Werkelijk voortreffelijk! Prijs-kwaliteit is zeer goed. Ruime portie voor 2 personen.
De rijsttafel is blijkbaar alleen dit weekend te bestellen , ik hoop dat het nog eens herhaald wordt.
Nog liever zien we natuurlijk dat jullie weer open mogen, dan komen we zeker weer langs.
Volhouden! En dank je wel chef Djailany, rechterhand Martijn en het hele team van Nastrium & Gani.
We hebben genoten, tot snel!

Datum van bezoek: januari 2022
4 december 2021 beoordeeld

Omdenken is een vak en dat kunnen ze bij Nastrium! In plaats van een diner bieden ze bij Nastrium de mogelijkheid om uitgebreid te lunchen. Bij de reservering herkent het personeel mijn stem en worden de allergieën en uitzonderingen uit het hoofd opgesomd. We worden hartelijk welkom geheten door het personeel en de eigenaar. We starten met een glas champagne, oesters en pata negra. De sommelier is kundig in zijn wijnkennis en verrast ons iedere keer weer met de wijnkeuze. Ons gezelschap kiest diverse gerechten en zijn allen weer aangenaam verrast wat het team ons weet voor te schotelen. Zeker een aanrader en we komen snel weer een keertje langs.

Datum van bezoek: december 2021
27 november 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Vorige week zaterdag spontaan uit eten began. Er was wat te vieren. Bij Nastrium was nog plek en daar waren we blij mee, want de eerdere ervaringen ook bij Gani waren goed. Helaas, dit keer was alles anders. Vooropgesteld het eten was prima. Halve glazen wijn, waar je de hoofdprijs voor betaald, maar ja…
Naast ons zat ook een groepje mensen die daar klaarblijkelijk geen enkele moeite mee hadden en bij onze aankomst al teveel hadden gedronken. Daarin gefaciliteerd door het aanwezige personeel . Waarschijnlijk daardoor wisten zij zich niet meer te gedragen. Heel hard praten, zingen, nieswedstrijden(!) en seksistische opmerkingen werden onderdeel van de avond. Verklaring van het aanwezige personeel: het zijn vaste gasten, dus we willen ze niet aanspreken op gedrag.
Onze mooie avond in een chique restaurant veranderde in een avond met een ambiance waarin we sterk vermoeden dat we in de lokale kroeg terecht gekomen waren.
Meerdere keren hebben we het personeel aangesproken, we zijn verhuisd naar een andere tafel, etc.
Achteraf bij de deur words gevraagd of we een fijne avond hadden gehad. Na aangegeven te hebben dat dat niet zo was en nogmaals ui te leggen waarom komt de reactie. ‘Oh, dat heb ik niet gemerkt. Ik zal het doorgeven aan de leiding. ‘ resultaat na een week: geen enkele reactie van Nastrium. Conclusie: avond verpest, geld door de put gegooid. Pretentieus restaurant, maar grote afrader. Je komt voor een fijne avond in en goed restaurant, maar krijgt de lokale kroeg. Voor ons de laatste keer geweest. Wij gaan nooit meer terug!

Datum van bezoek: november 2021

Reizigers die Nastrium bekeken, bekeken ook

Helmond, Noord-Brabant
Helmond, Noord-Brabant

Asten, Noord-Brabant

In Nastrium geweest? Deel je ervaringen!