“D’n Himmel van Hellemond”
Beoordeling van De Rozario

De Rozario
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Dessert in Helmond
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

As ge wa te viere hèt, ben de hier an ‘t goeie adres. Die Jermaine kookt de Sterre uit D’n Himmel. en die meiden doen alles um ‘t jou nar de zin te maake. Wai zin veul gewend mar bitter dan hier krie d’t nie in de Peel.

Datum van bezoek: september 2019

4 september 2019 beoordeeld

Een ware culinaire beleving dus. Zeer de moeite waard voor meerdere bezoeken omdat ik denk dat je daar nooit uitgekeken raakt op wat de chef voor je bereidt. Niet goedkoop als je puur naar de prijs kijkt. De prijs-kwaliteitsverhoudingis echter zeer goed: eten bij De Rozario is wat mij betreft elke euro waard.

18 augustus 2019 beoordeeld

De Rozario is een restaurant waar in een mooie omgeving en met zeer professionele en vriendelijke bediening gerechten op tafel komen waaraan de chef allerlei wereldse, wat mij betreft vooral Aziatische tonen en smaken meegeeft.
Prachtig opgemaakte borden en smaakcombinaties die verrassen maar heerlijk elkaar versterken en beïnvloeden.
Dus: niets dan lof, gebaseerd op (helaas nog) maar 1 bezoek.

Datum van bezoek: mei 2019
15 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanmiddag een fantastische lunch gehad. Niks op aan te merken, alleen maar lof.
Werden goed geholpen, rustige en prettige sfeer.

Gekozen voor 5 gangen + wijnen. Alles klopte voor ons gevoel. De gerechten die we kregen waren zeker de ster waardig!

We komen zeker nog eens terug

15 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag geweldig gegeten!
Chef gaf ons zelfs kreeft en wagyu op het menu.
Ook de bijpassende wijnen waren top!
Wij komen snel terug!

Reizigers die De Rozario bekeken, bekeken ook

Helmond, Noord-Brabant

In De Rozario geweest? Deel je ervaringen!