“Jermain’s zomerrecess menu”
Beoordeling van De Rozario

De Rozario
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Dessert in Helmond
23 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Weer geweldig gegeten, hij blijft zichzelf elke keer weer overtreffen. Een echte aanrader voor liefhebbers van heerlijke Aziatisch georiënteerde gerechtjes. De rendang en buikspek zijn echte aanraders, zo ook de heerlijke Waygu en langoustines op 3 manieren bereidt...met een perfecte wijnkeuze bij elk van de 7 gangen die we kregen.

WAUW wat een smaaksensatie was het weer. Thx Jermaine en je team voor weer een geweldige smaakvolle avond.

10 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer professioneel en gastvrij. Enthousiaste bediening en chef. Een genot voor je zintuigen! We gaan zeker terug.

8 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten mooie smaken en hele mooie gerechten ... het is een toppertje . Hoop dat hij nog lang zo mag en kan blijven koken

5 juli 2018 beoordeeld

Weer eens geluncht in de Rozario op een heel warme dag. Het eten was voortreffelijk. De eerste van de vier gangen was wel lekker, maar de tonijn werd wat overheerst door de fris-zure smaken van komkommer en dergelijke. Het tweede voor gerecht en het hoofdgerecht waren fantastisch. Het dessert was ook prima.
De bijpassende wijnen waren uitstekend, al was de rosé bij het dessert wat simpel.
Het was niet erg druk, maar toch was de service aan het begin wat zwakjes. Het duurde erg lang voor we ons water kregen en er was weinig aandacht voor ons. De mevrouw had misschien te veel aandacht voor een andere (wat lastige leek ons) klant, waardoor wij wat verloren erbij zaten. Jermain kwam ook pas naar ons toe bij de tweede gang. Vanaf dat moment ging de andere gast weg en kregen wij ook meer aandacht. De tweede gastvrouw was ook wat meer aanwezig wat wij prettig vonden.
Al mat al een zeer geslaagde middag.

24 juni 2018 beoordeeld

Wij hebben kennis gemaakt bij een presentatie bij Sligro Helmond hem een hand gegeven en gezegd dat we de volgende dag bij hem gingen eten . In een weekblad las ik een interview met hem waarin hij zei dat hij altijd even aan de tafel komt om zijn gasten te begroeten . Nou wij hebben geen rozario gezien. Het eten was matig en de sfeer ook .

Reizigers die De Rozario bekeken, bekeken ook

Helmond, Noord-Brabant

In De Rozario geweest? Deel je ervaringen!