“Omhoog gevallen blaaskaak”
Beoordeling van De Rozario

De Rozario
Geclassificeerd als nr. 2 van 91 Restaurants in Helmond
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was over het algemeen vlak van smaak of juist veel te sterk en bijna alles met kokos. Kleine porties en veel te hoge prijzen.

Hij heeft nog veel te leren. Of alles naar wens was geweest. Nee jullie smaak is niet de onze. Serveerster (vriendin? ) begon een raar verhaal als jullie maar niets online zetten in een slechte review.

Dat was bij de deur waar de taxi al stond te wachten en hij ons ongeveer aanklampte en meneer nogal beledigend werd naar ons toe. (Dat het dan wellicht aan ons lag...)

Had al veel slechte reviews gezien. Gaf het een kans. Ik zeg kansloos. Dit gaat hij niet trekken. Te jong onervaren en eigenwijs te duur en veel te kleine porties. Eet je geen brood ga je met honger naar buiten.

Jammer had een mooie aanwinst voor Helmond kunnen zijn.

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

zaterdag 26 mei voor het eerst naar de Rozario geweest, het eten is er geweldig, vooral die rendang is super. De meeste mensen eten een menu van 4 tot 7 gangen, dus veel kleine gerechten, maar dat is dan wel genieten. De enigste opmerking die wij konden maken is de zitplaats indeling , je zit als het ware in een lange rij langs elkaar, best wel dicht tegen elkaar aan. Dat vonden wij een beetje jammer, maar de rest was toppie.

24 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor Helmondse begrippen is dit een prima restaurant. Als je echter al wat meer verwend en gewend bent voldoen de hoge verwachtingen niet helemaal. Het eten uit schaaltjes en bakjes vind ik vaak een ‘gedoe’ omdat het niet lekker eet en snijdt.

Het moleculair koken (gel en krokantjes van augurk) moet wel zo goed zijn uitgevoerd wil het slagen.. ik eet liever een goed bereide rendang, dan een maaltijd met allerlei toeters en bellen. Maar dat blijkt de trend te zijn nu.

Het is wel geweldig om te zien hoe jonge chefs Helmond kiezen als hun standplaats. De zaak heeft zeker potentie, alleen nog wat rijping nodig.

24 mei 2018 beoordeeld

Top restaurant, Jermain en team zijn jong, verfrissend. Gerechten hebben een Indische twist subtiel doch verrassend. Bediening ook erg professioneel, aandacht voor de gast. Jermain zelf heeft ook aandacht voor zijn gasten, die hele sfeer hangt in het restaurant. Sfeer heerlijk ongedwongen en relaxed zoals het ook moet zijn. Prijs kwaliteit helemaal dik in orde. Wij komen zeker terug.

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig lekker gegeten. Ieder gerecht is weer een regelrechte smaaksensatie. Vriendelijke bediening en de wijnen zijn goed afgestemd.

Reizigers die De Rozario bekeken, bekeken ook

Helmond, Noord-Brabant

Helmond, Noord-Brabant
Asten, Noord-Brabant

In De Rozario geweest? Deel je ervaringen!