“By far beste restaurant van Helmond”
Beoordeling van De Rozario

De Rozario
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Dessert in Helmond
24 mei 2018 beoordeeld

Top restaurant, Jermain en team zijn jong, verfrissend. Gerechten hebben een Indische twist subtiel doch verrassend. Bediening ook erg professioneel, aandacht voor de gast. Jermain zelf heeft ook aandacht voor zijn gasten, die hele sfeer hangt in het restaurant. Sfeer heerlijk ongedwongen en relaxed zoals het ook moet zijn. Prijs kwaliteit helemaal dik in orde. Wij komen zeker terug.

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig lekker gegeten. Ieder gerecht is weer een regelrechte smaaksensatie. Vriendelijke bediening en de wijnen zijn goed afgestemd.

20 mei 2018 beoordeeld

Ontzettend lekker gegeten, met bijzondere ingrediënten. Het ene gerecht was beter op elkaar afgestemd dan het andere. Al met al is het eten van hoogstaand niveau. Leuk en stijlvol interieur. Vriendelijke bediening, niet bijzonder hartelijk.

17 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige ervaring. Zes gangen en verrassing na verrassing. Mooie smaken, beetje Aziatisch en goede combinaties. Ja hoor aanrader!!!!! Leuke avond gehad. Goed restaurant.

14 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren nooit in Helmond geweest en wouden is iets nieuws proberen. Het restaurant sprak ons zeer aan door de moderne inrichting. We kozen voor het 7 gangen menu. Dit was een verassing voor ons omdat je verschillende smaken kreeg te proeven. Ik raad aan dat je dit zeker doet als je zeker lang tijd hebt. We waren daar om 1 en kwamen buiten om half 5. Het eten zelf is zeer lekker!!! De bediening daar heeft ook verstand en behandelen u daar zeer goed. Ik vind het zeker een aanrader!

Reizigers die De Rozario bekeken, bekeken ook

Helmond, Noord-Brabant

In De Rozario geweest? Deel je ervaringen!