“Vakantie”

Een tafel reserveren
ma 14-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 12 van 51 Restaurants in Etten-Leur
Beschrijving: Bij Fletcher Hotel-Restaurant Trivium kunt u terecht voor een heerlijke lunch of borrel, maar ook voor een uitgebreid diner. In ons sfeervolle à la carte restaurant met uitzicht op het royale terras bij het vijvertje kunt u zich laten verrassen door de culinaire creaties van onze chef-kok en zijn team. Geniet bij mooie zomerse dagen van ons zonovergoten terras bij de vijver en maak gebruik van het à la carte menu voor zowel lunch als diner. Wij verwelkomen u graag de gehele dag in onze bar en brasserie! Het reguliere restaurant zal op de zomerse dagen niet geopend zijn.
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk personeel die een stapje harder liepen om het naar de zin te maken. Diner en ontbijt super goed, vers en lekker

Datum van bezoek: september 2019

7 juli 2019 beoordeeld

Van te voren hebben we het diner geboekt, je krijgt dan korting en dus eet je voor minder dan 30 euro een 3 gangen menu met een ruime keuze.

Datum van bezoek: juli 2019
4 mei 2019 beoordeeld

een basis ontbijt kost hier 13€, iets teveel voor het geen aangeboden wordt. veel was op en werd niet aangevuld daar het bijna 11 uur wasos een zaterdagmorgen.

Datum van bezoek: mei 2019
23 april 2019 beoordeeld

Het was een sfeervol en smakelijk restaurant maar de bediening deed erg haar best maar het duurde erg lang voor een gerecht geserveerd werd

Datum van bezoek: april 2019
17 april 2019 beoordeeld

3 gangen menu gehad (vooraf geboekt) je kunt kiezen uit de gerechten van de kaart. Op enkele producten na is alles bij de prijs inbegrepen of tegen bijbetaling alsnog te bestellen. Vriendelijke bediening en voorafje snel geserveerd

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Fletcher Hotel Restaurant Trivium bekeken, bekeken ook

Roosendaal, Noord-Brabant

Etten-Leur, Noord-Brabant

In Fletcher Hotel Restaurant Trivium geweest? Deel je ervaringen!