“heel goed”

Fletcher Hotel-Restaurant Trivium
Geclassificeerd als nr. 11 van 45 Restaurants in Etten-Leur
Beschrijving: Bij Fletcher Hotel-Restaurant Trivium kunt u terecht voor een heerlijke lunch of borrel, maar ook voor een uitgebreid diner. In ons sfeervolle à la carte restaurant met uitzicht op het royale terras bij het vijvertje kunt u zich laten verrassen door de culinaire creaties van onze chef-kok en zijn team. Geniet bij mooie zomerse dagen van ons zonovergoten terras bij de vijver en maak gebruik van het à la carte menu voor zowel lunch als diner. Wij verwelkomen u graag de gehele dag in onze bar en brasserie! Het reguliere restaurant zal op de zomerse dagen niet geopend zijn.
31 mei 2018 beoordeeld

Het eten was van uitstekende kwaliteit goeie service met vriendelijk personeel ...de kaart is niet zo groot maar voor ieders wat wils.aangenaam

1 maart 2018 beoordeeld

een fantastisch hotel met goede bedden en een gastvrije bediening.
Een bezoek aan dit hotel is raadzaam!!

14 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voorop gesteld: het is geen gezellige plek om wat te eten. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Dat zeker. Gerechten matig. Ik zou een volgende keer een restaurant in Etten-Leur zelf nemen.

4 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel is uitstekend met personeel dat er een zooitje er van maakt. De kamers zijn groot met een heerlijk bed en de douche is schoon en prettig. Geen kalk en goede douche kop.
Geen koelkast op de kamer.
Het ontbijt is uitstekend en uitgebreid.
Bij het restaurant was de jongste bediening beter dan het hoofd van het restaurant. Deze gaf publiekelijk de leerling een standje dat ze te veel wijn had ingeschonken. Daarom het Hotel 4 punten en het restaurant 3.

21 januari 2018 beoordeeld

Uitgebreid ontbijtbuffet, goed verzorgd. Veel keus in eten en drinken, zowel warme als koude gerechten.

Reizigers die Fletcher Hotel-Restaurant Trivium bekeken, bekeken ook

Etten-Leur, Noord-Brabant

In Fletcher Hotel-Restaurant Trivium geweest? Deel je ervaringen!