Beoordeeld op 8 december 2019 via mobiele applicatie

Heel mooie kamer en badkamer met alle benodigdheden.Veel bergruimte. Vriendelijk personeel. Bar met veel bierkeuze. Er wordt ook gedacht aan het milieu : niet poetsen kamer is 4 bitterballen gratis met voucher via internettoegang.

Datum van verblijf: december 2019
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 7 november 2019 via mobiele applicatie

Vooreerst een pluim voor het supervriendelijk personeel. Ook de bar en het restaurant zijn ok. Maar voor het hotel is er toch wel een make-over van doen. De kamers zijn klein, hebben kleine, weinig comfortabele bedden. De badkamer is klein met het toilet waar je niet ernstig op kan plaatsnemen daar je knieën tegen de muur aangedrukt zitten. Heel wat schimmel in de douche en geen thermostatisch kranen waardoor je ofwel te warm of te koud water krijgt naargelang het gebruik van de buren.
Wel meegeven dat we voor onze 4 nachten een uitzonderlijke lage prijs betaalden en het ontbijt correct was. Bij ons volgend bezoek aan Etten-Leur kiezen we terug voor het partnerhotel Vincent dat een tijdje terug een goede renovatie kreeg. We kijken uit naar een vervolg in het mooie Witte Paard.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 8 augustus 2019 via mobiele applicatie

We hebben enkele dagen een gezellig verblijf gehad. Het ontbijt was oké. De bediening ook.
En speciaal voor ons (denken we) hebben ze nieuwe vloerbedekking op de gang en trap gelegd.
Douche ruimt en slaapruimte oké.
Prijs kwaliteit verhouding oké.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 29 juli 2019 via mobiele applicatie

Heel leuke bar en restaurant, vriendelijke bediening. Leuk ontbijtconcept= bak je eitje zelf. Goede fietsstalling. Kleine kamer en oudere badkamer. Enige echte nadeel , de deuren van de kamers moet je keihard toetrekken, wat niet zo fijn is voor slapers

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 28 juli 2019

Badkamer wat gedateerd maar ok (netheid kon wel iets beter). Relatief kleine kamer maar zeker voldoende, pluspunt is de vloer in laminaat (hygiënischer dan vasttapijt). Letterlijk IN het groen, boombladeren tot dicht aan de venster. Daardoor lekker fris en geen inkijk van eventuele overburen. Vlakbij het centrum en toch rustig, waarschijnlijk ook mede door het feit dat er geen enkel evenement in de buurt was. Ontbijt is in orde, zelfde formule als in ‘zusterhotel’ Vincents dus we waren voorbereid om alles zelf te doen. Sommigen vinden dit vervelend, maar je moet het positief bekijken: je maakt je fruitsap super vers en je eitje is precies gebakken zoals je het zelf wil.

Datum van verblijf: juli 2019