Beoordeeld op 8 september 2019 via mobiele applicatie

Personeel vriendelijk zowel bij aankomst als in het restaurant, mooie kamer, rustige sauna waarbij je bij een dagkaart in en uit kunt lopen, ruime keuze bij ontbijt. Echt een verwenweekend gehad. Zeker een hotel/sauna om terug te komen.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 6 september 2019

Vriendelijke ontvangst in het hotel. Mooie en propere kamer. Vriendelijk personeel, direct klaar om u te helpen . Het hotel is gunstig gelegen om een uitstap te doen naar het winkelcentrum zowel van Etten-Leur als Roosendaal.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 29 augustus 2019

Bij aankomst om 16:00:
De deur was gesloten, het stortte uit de hemel en de receptie vond dat amusant en deed niets. Het ontbijt was niet hygiënisch; een vork waarmee vleeswaar of kaas was opgeschept lag in de yoghurt en het personeel deed niets. De tweede dag zat er bloed aan mijn baddoek.
Kortom, wij waren zeer ontevreden en zullen niet meer een Fletcher hotel boeken.

Beoordeeld op 27 augustus 2019 via mobiele applicatie

Ok dat was geen dure overnachting maar wel erg slecht geslapen door een veel te warme kamer. Kamer was ook niet helemaal schoon bijv het beddengoed. Bed te zacht en je ligt in een kuil. Had online ontbijt erbij geboekt en dat is niet doorgevoerd. Al met al kies ik een ander hotel de volgende keer.

Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 26 augustus 2019 via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel. Rustig hotel. Standaard kamer was prima, echter veelste benauwd met warme dagen. Geen airco maar een torenventilator. Lage plafond. Schuifdeur in de badkamer was minder. Maakte veel herrie