Beoordeeld op 29 mei 2018

Kamer en badkamer zijn een beetje verouderd maar verder gewoon goed. Er lag bij binnenkomst wel allemaal zand op het bed, misschien dat de schoonmaker er nog even op heeft gestaan? Het centrum van Etten-Leur is nog wel een stukje met de auto. Aangezien er een groot feest gehouden werd in een loods naast het hotel hebben we de hele nacht muziek gehoord, wel jammer dat we hiervoor geen waarschuwing hebben gehad bij het boeken. Ontbijtbuffet was uitgebreid en prima.

Beoordeeld op 27 mei 2018

Uitstekend op alle gebied eigenlijk, heel mooi Trivium, alles netjes aanwezig, gezellig, groot, vriendelijk, behulpzaam, lift, grote badkamer, ontbijt uitgebreid, welness idd eigen linnen enz meebrengen spaar je huurgeld uit maar ja,

Beoordeeld op 18 mei 2018 via mobiele applicatie

Trivium is heel erg mooi. De kamer rook muf, maar is na een klacht verholpen. Wellness viel tegen. Het water was erg koud zelfs van de jacuzzi. Daardoor niet echt van de wellness kunnen genieten. Ontbijt was wel lekker.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 12 mei 2018

Omdat we met een verhuizing naar een ander deel van het land bezig waren hadden we voor onze laatste nacht in het Trivium hotel een overnachting en maaltijden geboekt, zodat we wat rust kregen.
Dat was een prima zet, de kamer was schoon en fris, de maaltijden goed verzorgd en smakelijk.
Kortom het was een goed idee geweest dit te doen, zodat we er weer fris en uitgerust tegenaan konden.

Beoordeeld op 9 mei 2018

Locatie goed, dichtbij Breda, parkeren voor de deur, kamer is goed en schoon, het ontbijtbuffet is uitstekend, de wellnes is ook heerlijk.
Vriendelijk personeel, het drie gangen menu is gewoontjes maar wel erg goed.

Kamertip: nvt ik weet niet waar het beter zou moeten.